Koving predstavio nova Sensormatic rešenja
U beogradskom hotelu Hyatt u četvrtak, 21. marta, održan je partnerski skup kompanije Koving, na kojem su predstavljena nova Sensormatic rešenja.
Na pomenutom skupu Koving je predstavio najnovija Sensormatic rešenja, o kojima su prisutnima govorili predstavnici kompanije Tyco, koja je kupila Sensormatic sada već davne 2001. godine.
Atul M Karanjkar, regional sales manager kompanije Tyco, u svom uvodnom izlaganju rekao je da zbog prirode svog posla svake nedelje u drugoj zemlji ili regionu i da je svedok toga da svet postaje bolje mesto, da se mnogi strahovi koje smo imali pre deset, petnaest godina, nisu ostvarili.
Ipak i u svakodnevnom životu, ali i poslovanju, suočavamo se sa izazovima. Kod maloprodajnih lanaca, izazov je sprečiti krađu.
Statistike su pokazale da se u Norveškoj najviše krade pivo u limenci, Bahreinu kondomi, u Srbiji su to kobasice, a sve te proizvode, bez obzira kojoj kategoriji pripadaju, treba zaštiti. Međutim, krajnji cilj prodavca je da poboljša profitabilnost, i to će učiniti tako što će sprečiti krađu, ali i dobro upravljati inventarom i podići efikasnost. Tu na scenu stupa Sensormatic, koji nudi integrisani pristup, rekao je Karanjkar.
Za prodavce odabir pravog rešenja predstavlja izazov, ali im Sensormatic izlazi u susret tako što pruža rešenja prilagođena svakom klijentu, a naveden je i primer maloprodajnih objekata robne marke Tommy Hilfiger u Americi, gde je implementirano rešenje kojim se u realnom vremenu dobijaju informacije o prometu, broju potencijalnih kupaca u prodavnicama, kao i svi ostali potrebni podaci.
Da je bitno doći do tih podataka smatra i Mike French takođe iz kompanije Tyco, koji kaže da pri kupovini online prodavac zna ko kupuje, odakle dolazi i šta gleda, dok u radnji nema takve podatke o ljudima koji kupuju, a koji bi mu mogli biti korisni. Zbog toga je za maloprodajne lance važno da se opreme rešenjima koji će im pomoći da te podatke prate i iskoriste ih na najbolji način, a uz to i spreče potencijalnu štetu.
Sensormatic tu može pomoći senzorima, koji sada mogu da označe svetlosnom signalizacijom da je kupac sa robom blizu izlaza, ali da ne emituju zvučni signal ukoliko nije prošao kroz vrata, što je naročito pogodno za manje objekte, da putem TrueVue izveštaja dobiju sve potrebne podatke o svom poslovanju, rekao je French, pomenuvši i nove senzore koji detektuju metal, odnosno aluminijumsku foliju.
Govoreći od RFID etiketama, on je rekao da svaka od njih sadrži jedinstveni kod, te da je pomoću različitih uređaja koji se nalaze u različitim delovima radnje, od skladišta, ulaza do samih kabina, može se pratiti kretanje određenog artikla. Ukoliko neko uzme tri artikla od jednom i odnese ih u kabinu, Sensormatic rešenje može pokazati da li su oni i vraćeni zajedno, koliko puta je neki proizvod proban i ostalo.
Jedan od trendova o kojima se govorilo su i elektronske etikete sa cenom, francuske firme Store Electronic Systems, koje osim što dozvoljavaju menjanje cena bez potrebe za intervencijom čoveka, mogu da se koriste i za upravljanje informacijama, pružanje dodatnih informacija o proizvodima ili kontrolisanje grešaka u ceni. Pomenuta kompanija već ih implementirala u preko 5.000 prodavnica u 50 zemalja, a postoje različite vrste etiketa, zavisno od potreba prodavaca. Dostupne su u 10 različitih veličina ekrana, sa različitim mogućnostima, a postoje čak i one sa NFC čipom, koje omogućavaju kupcima da koristeći smartfon koji podržava tu tehnologiju dobiju dodatne informacije o konkrenom proizvodu.
U završnoj delu Kovingovog skupa rečeno je da su trenutno veliki izazov torbe sa aluminijumskom folijom. Sensormaticov detektor aluminijumske folije detektuje samo površine od aluminijuma i drugih metala, ali neće detektovati male proizvode kao što su ključevi ili mobilni telefoni, a kako bi se izborili sa pomenutim izazovim mnogi prodajni lanci već su instalirali ovakve senzore, što je učinio MediaMarkt, Sephora, Limoni, Cortefiel i drugi.
Koving je kompanija sa tradicijom dugom 23 godine, koja se bavi poslovnim rešenjima specijalizovanim za projektovanje, planiranje, implementaciju, održavanje i monitoring u oblasti sistema tehničke zaštite, audio, multimedijalnih, IT, telekomunikacionih i integrisanih rešenja. Trenutno ima preko 5.000 značajnih referenci, zahvaljujući svom metodološkom pristupu u rešavanju problema, kao i maksimalnoj posvećenosti klijentu i njegovim potrebama.
Zastupnik je Sensormatic rešenja koja obezbeđuju veću sigurnost poslovanja, i koja zahvaljujući kontinuiranom praćenju trendova uspevaju da opstaju kao lideri na svetkom tržištu.
Što se domaćeg tržišta tiče, Sensormatic uređaji nalaze se u čak 95 posto maloprodajnih lanaca, a neki od njih su prehrambeni lanci Delhaize, DIS, Merkator, Idea i Univerexport, a od modnih lanaca tu su Adidas, Armani, Burberry, Esprit, Cortefiel, Mango, Nike, Puma, Sportina, Sport Vision, Zara, kao i parfimerije Jasmin, Sephora, Nivea i drogerija Lilly.