Microsoft Flight Simulator: Kad greška otvori crnu rupu
Microsoft Flight Simulator je ljubitelje simulacija iznenadio još 2019, a kada je prvi put predstavljan na E3 događaju. Kompanija od tada izveštava kako igra napreduje, dok korisnici, sa druge strane, redovno dele iskustva o greškama, koje su, kao i igra sama – jedinstvene.
Sa testiranjima se počelo još u oktobru 2019, a igra je stigla u avgustu 2020. godine. I pored loših kritika nakon lansiranja privukla je veliki broj igrača, te oborila brojne rekorde. Proces igranja uključuje i vazdušni saobraćaj iz stvarnog sveta, te 37 hiljada pravih aerodroma. Mnogi su u početku mislili da će im za ovu simulaciju biti neophodni jaki uređaji, ali se ispostavilo da su minimalni zahtevi prilično razumni. Igrači bi tako trebalo da obezbede RTX 2080 / Radeon VII i 32GB RAM-a, a donja granica kada su zahtevi u pitanju traži: CPU: Ryzen 3 1200 / Intel i5-4460, GPU: Radeon RX 570 / NVIDIA GTX 770, VRAM: 2GB, RAM: 8GB, HDD: 150GB, Bandwidth: 5 Mbps. Kada su preporučene specifikacije u pitanju kompanija predlaže: CPU: Ryzen 5 1500X / Intel i5-8400, GPU: Radeon RX 590 / Nvidia GTX 970, VRAM: 4GB, RAM: 16GB, HDD: 150GB, Bandwidth: 20 Mbps.
Igrači se, osim letenjem, bave i pronalaženjem grešaka, a poslednja je stigla u obliku crne rupe koja guta farme i sela u okviru igre. Igrač koji je grešku pronašao kaže da crna rupa podseća na onu iz filma Interstellar. Problem je u tome što se uspeh ovog simulatora najviše zasniva na verodostojnosti, budući da je developer Asobo Studio koristio softver koji je bio zadužen za mapiranje stvarnog sveta. Crna rupa bi to mogla da naruši, budući da još uvek nije deo stvarnosti, mada bi mogla da privuče i one koji od realnosti zaziru.
Izvor: Screen Rant