Nova era KTM-a: Orange blood kao simbol zajedništva i strasti
KTM ulazi u novu fazu! Brend ostaje veran adrenalinu, vrhunskim performansama i moto zajednici, ali sada sa još transparentnijim pristupom. Prošle nedelje su narandžasta svetla obasjala Mattighofen, simbolično najavljujući novu kampanju – ORANGE BLOOD, posvećenu svima koji žive i dišu ovaj brend.
KTM brend donosi promene, stavljajući fokus na jačanje veza sa moto-industrijom i svojom bazom vozača. Ključna inicijativa u ovoj transformaciji je ORANGE BLOOD – digitalna platforma kroz koju će vozači, fanovi i dileri moći da se povežu, dele priče i direktno učestvuju u kreiranju budućnosti brenda. Najinspirativnije priče postaće deo globalne kampanje, a članovi zajednice moći će da organizuju vožnje, učestvuju u ekskluzivnim događajima i utiču na razvoj brenda kroz KTM Orange Board, koji okuplja ambasadore, vozače i dilersku mrežu u saradnji sa top menadžmentom kompanije.
Više od kampanje – KTM ostaje veran trkama i adrenalinu
ORANGE BLOOD nije samo onlajn platforma – to je pokret koji će obuhvatiti i niz promotivnih aktivnosti poput sadržaja na društvenim mrežama i partnerstava sa medijima. Takođe, očekuju nas dodatni događaji i aktivnosti koje će proslaviti KTM-ove vrednosti i njegovu READY TO RACE filozofiju – koja nije samo slogan, već način života.
KTM i dalje dokazuje svoju dominaciju u svetu motociklizma – ove godine, tim je još jednom osvojio Dakar reli, pokazujući neverovatan trud i posvećenost. Uspeh u AMA Supercross seriji još jednom potvrđuje da KTM ne planira da uspori, dok se tim priprema za uzbudljive trke u MXGP, Enduro i MotoGP šampionatu.
“Još uvek smo ovde, motori rade, LED svetla su i dalje upaljena, a mi punimo rezervoare i punimo baterije što brže možemo. Napravili smo greške, izvukli pouke, i sada želimo da dokažemo da KTM ostaje veran onome što ljudi najviše cene kod njega. Kroz kampanju ORANGE BLOOD želimo da budemo još bliži našim kupcima – njihova očekivanja i povratne informacije su nam neprocenjivo vredne za dalji razvoj. Orange Bleeders su KTM entuzijasti koji nas podržavaju svojim znanjem i ljubavlju prema našim motociklima, i u dobrim i u teškim vremenima. Kao što kaže naša nova reklama: ‘Strast nikada ne bankrotira’,” rekao je Gotfrid Nojmajster, CEO KTM AG.
Za više informacija posetite zvanični KTM sajt i pogledajte ORANGE BLOOD film na zvaničnom KTM YouTube kanalu.