Top50 2024

Nova realnost za potrošače: digitalizacija usluga i na pumpama

Digitalizacija svih vrsta usluga postala je nova realnost kompanija, posebno onih koje idu u korak s razvojem tehnologija, ali i osluškuju potrebe svojih korisnika. Jer, digitalno je lakše, zar ne?

PCPress.rs Image

Izuzetak nije ni naftni sektor, a jedna od kompanija, koja je ujedno i među liderima u ovoj oblasti, jeste domaći NIS. Digitalni projekti predstavljaju značajan segment poslovanja kompanije NIS koja je usmerena na uvođenje što većeg broja inovativnih usluga, a sve u cilju dodatnog unapređenja korisničkog iskustva, što je u NIS-u od neprocenjivog značaja. Da li ste znali da portfolio digitalnih projekata i inicijativa NIS-a sadrži više od 100 projekata za potrebe svih biznis procesa? Projekti imaju za cilj da dodatno pojednostave i ubrzaju poslovne procese, ali i da unaprede stepen zaštite, bezbednosti i komunikacije s potrošačima kao krajnjim korisnicima.

Među brojnim uslugama, koje su definitivno unapredile korisničko iskustvo NIS-ovih potrošača, svakako je preuzimanje pošiljki na NIS Petrol i Gazprom benzinskim stanicama. Naime, kompanija je u saradnji sa službom D Express kreirala inovativnu uslugu u našoj zemlji na području kurirskih usluga – „Paketomat” koji omogućava preuzimanje pošiljki na benzinskim stanicama u vreme kada vama odgovara.

Pročitajte i:  Digitalizacija zdravstva: NITES Group kao pionir modernih rešenja

Popularna među vozačima, mobilna aplikacija Drive.Go, koja omogućava da platite natočeno gorivo bez odlaska na kasu, još jedna je u nizu inovativnosti kompanije NIS i definitivno aplikacija koja najviše štedi vreme. Drive.Go mobilna aplikacija pruža korisnicima mogućnost da brzo, jednostavno i sigurno plate gorivo na točionom mestu iz udobnosti svog automobila, odnosno na samom točionom mestu, bez ulaska u objekat.

IPS plaćanje računa građana preko NBS IPS QR koda omogućilo je svim korisnicima da plaćaju svoje mesečne račune bez čekanja redova na šalterima. Tako i na NIS Petrol i Gazprom benzinskim stanicama postoji mogućnost da natočeno gorivo, kao i svaki drugi račun, platite za samo nekoliko trenutaka uz pomoć IPS QR koda, metodom IPS Pokaži putem mbanking aplikacije.

Plaćanjem računa Mastercard, Maestro, Dina ili Visa karticama, na NIS Petrol i Gazprom benzinskim stanicama, možete da uz plaćanje podignete i gotovinu do 5000 dinara, što je od velikog značaja, posebno u sredinama u kojima nije razvijena mreža bankomata. Pomenuta usluga još jedna je od inovacija koje dolaze iz NIS-a i koja svim potrošačima znatno štedi vreme i omogućava brzu i efikasnu uslugu.

PCPress.rs Image

Mobilna aplikacija „Sa nama na putu” nastala je kao rezultat razvojnog puta istoimenog programa lojalnosti koji je najbrojniji program lojalnosti za vozače u Srbiji. Zanimljiv je podatak da se putem ove aplikacije dobijaju različite pogodnosti, a mehanizam za učlanjenje je krajnje jednostavan i brz. Najpre je potrebno instalirati mobilnu aplikaciju programa lojalnosti „Sa nama na putu” te na početnom ekranu izabrati opciju „Želim karticu”. Nakon toga, na ekranu se otvara forma za unos ličnih podataka, a kada se podaci unesu, potrebno je pritisnuti dugme „Završi” i korisniku se dodeljuje unapred generisani broj digitalne „kartice”. Nakon odobrenog zahteva za aktivaciju, korisnik dobija svoj broj digitalne „kartice” putem SMS poruke. Potvrda o uspešnoj aktivaciji dobija se putem mobilne aplikacije i od tog trenutka, član programa može koristiti QR kod za sakupljanje i korišćenje bonus poena.

Pročitajte i:  NIS: Zajedno za zeleniju budućnost

Mobilna aplikacija „Sa nama na putu” nudi i brojne druge pogodnosti, kao što su sakupljanje i korišćenje bonus poena putem QR koda, brz uvid u transakcije, korišćenje interaktivne mape, informacije o aktuelnim promocijama na benzinskim stanicama, sakupljanje kupona kupovinom odabranih proizvoda iz asortimana Drive Cafe restorana, osvajanje poklon-vaučera, kao i najnoviju mogućnost dobijanja elektronskog računa, umesto štampanja fiskalnog računa u papiru.

Nema sumnje da digitalizacija proizvoda i usluga zahteva dugoročno planiranje, vreme da se sprovedu mere i značajna ulaganja koji će omogućiti realizaciju investicije. Ipak, važno je istaći da je digitalizacija neminovna realnost koja će omogućiti kompanijama održivost poslovanja i unapređenje korisničkog iskustva, što je jedan od ključnih ciljeva procesa digitalizacije u NIS-u.

Korisna adresa: nis.rs

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: ,