PC Press: and now for something completely different…
Iako s vremena na vreme čujemo mišljenja da PC Press važi za potpuno nedemokratsku instituciju, sa strogo postavljenom hijerarhijskom strukturom i tradicionalno konzervativnim pristupom prema izdavaštvu koje poštuje verodostojnost i proverljivost informacija, stvari nisu uvek tako proste i jednoznačne. Najbolji primer za to je što je naša baka Rada ravnopravno učestvovala u tenderskoj komisiji za nabavku novog redakcijskog usisivača, iako je na kraju prevagnuo Vesnin hi-tech pristup koji nas je snabdeo novom Samsung tehnologijom za održavanje čistoće.
Zato nam je svaka interakcija sa čitaocima dragocen izvor informacija, a često smo i iznenađeni rezultatima naših anketa. Više nego tolerantan odnos prema reklamama i reklamiranju na sajtu pokazao nam je da recept slobodno dostupnog sadržaja začinjenog razumnim bojem reklama odgovara najvećem broju posetilaca sajta.
“Ko piše – živi večno” napisao je svojevremeno jedan pisac koji je odavno umro, ali notorna je činjenica da se časopisi, knjige i web, stvaraju da bi se čitali. Novi vidovi komunikacije i interakcije zahtevaju nove akcije i sadržaje u kojima ćemo bolje razumevati potrebe naših čitalaca i omogućiti im aktivno učešće. Zato je naša najnovija anketa upravo usmerena ka tome da saznamo šta biste vi želeli – mi želimo više posetilaca, jer to donosi više reklama, a već smo ustanovili da vam to ne smeta 🙂
— Voja Gašić
Glasajte za najbolji online nastup
- Ljubitelji kafe (41%)
- NIS (38%)
- UŠĆE (8%)
- Air Serbia (6%)
- Beogradska filharmonija (3%)
- SBB (2%)
- Telenor (1%)
- Donesi.com (1%)
- RNIDS (0%)
- Grand kafa (0%)