Sberbanka brend godine u kategoriji banaka
Na nedavno završenom takmičenju „World Branding Awards” titulu najboljeg brenda 2018. godine, u kategoriji banaka, ponela je Sberbanka. Ovo priznanje Sberbanka dobija već treću godinu za redom.
Prilikom odlučivanja o nosiocima priznanja za “Brend godine” ključni faktori za procenu uspešnosti kompanije u delatnosti kojom se bavi bili su istraživanje tržišta, vrednovanje brenda i online glasanje, u kome je učestvovalo više od 200.000 glasača širom sveta.
„Poslujemo tek 5 godina, što nas nije omelo da, za kratko vreme, zadobijemo poverenje i lojalnost klijenata. Planovi koje Sberbanka ima na globalnom nivou, neće zaobići ni Srbiju, pa već sada sa velikim zadovoljstvom mogu da kažem da će naši klijente u budućnosti biti u prilici da koriste još bolje i savremenijie digitalne servisi i bankarske usluge.“ – rekao je Aleksandar Milić, direktor službe za marketing i komunikacije Sberbank Srbija.
Takmičenje “World Branding Awards” pokrenula je u Londonu 2014. godine neprofitna organizacija “World Branding Forum”.