Tokom snimanja The Mandalorian-a Lucasfilm je koristio Unreal Engine
Tokom pripreme serije The Mandalorian, upotrebljene su inovativne metode snimanja scena. Lucasfilm je u velikom broju slučajeva koristio neku vrstu virtuelne sobe, nalik na Holodeck. Naime, mnoge scene snimane su ispred gigantskog LED ekrana na kome su prikazivane virtuelne scene upotrebom Epic Games Unreal Engine 4 tehnologije. Na taj način je bilo moguće da se u jednom danu promene setovi potpuno različitih scenografija, ili da se po potrebi drže isti vremenski uslovi sve dok se snimanje scene ne okonča uspešno.
Kao pozadina upotrebljen je zakrivljeni LED ekran koji je obuhvatao 270 stepeni, visine šest metara. Na njemu su se putem računara prikazivale realistične scene pejzaža u realnom vremenu. Na taj način je glumcima bilo mnogo lakše da glume, jer su imali vizuelnu interakciju sa objektima koji kao da su bili zaista tu, što je mnogo zgodnije od glume pred zelenom pozadinom. Istovremeno je reditelju bilo mnogo lakše da pripremi scenu, ili da je vrlo brzo promeni, ukoliko shvati da bi neka druga postavka ili ugao snimanja bili mnogo zgodniji u datom slučaju.
A pošto su scene suštinski deo snimanja, sve na ekranu u finalnom izdanju deluje mnogo realističnije. Ubrzan je i proces snimanja, jer nije potrebno da se kasnije radi masivno postprocesiranje scena.
Ova serija nastavlja, da u pravom Star Wars stilu pomera granice tehnologije u snimanju filmova. Pre više od 40 godina bili smo zadivljeni kako su realistično prikazane makete brodova u originalnom filmu i taj trend se nastavio i do najnovijeg filma i sada serije. Zato slobodno možemo da kažemo da će ovakav način snimanja verovatno postati praksa u budućnosti.
Izvor: Polygon