Visa: akcija Proleće u Srbiji
Prema istraživanjima koje je sprovela Visa, samo 22 odsto građana Srbije će se ovog proleća odlučiti za takozvano „veliko spremanje“, dok čak 78 posto stanovnika Srbije smatra da je proleće savršeno doba za kupovinu.
Kako bi učinila kupovinu zabavnijom, Visa je pokrenula prolećnu kampanju zahvaljujući kojoj će najsrećniji korisnik Visa kartice biti nagrađen putovanjem u London za dve osobe i džeparcem u vrednosti od 90,000 dinara na Visa pripejd kartici.
Beograd, april 2009. godine – Stiglo je proleće, vreme buđenja i promena. Ipak, sa prvim zracima sunca koji su prodrli u naše domove otrkrivamo neprijatnu činjenicu – naš stan čezne za dobrim čišćenjem! i dok neki odmah uzmaju krpe u ruke, većina ima druge planove – odlazak u kupovinu po nove prolećne krpice, pripremu za predstojeći Uskrs ili odlazak na produženi vikend izvan grada. Visa, vodeći brend u oblasti platnih kartica, sprovela je istraživanje kako bi otkrila koje su to omiljenje prolećne aktivnosti građana Srbije.
Prema rezultatima istraživanja, čini se da u proleće ljudi više vole da se odaju slatkom grehu kupovine nego da čiste stanove. Visino istraživanje otkriva nam da tek oko 22 posto ispitanika smatra da je proleće najbolje doba za detaljno spemanje stana, dok gotovo 78 posto ispitanika ne deli ovaj entuzijazam. Za njih omiljena prolećna aktivnost je odlaganje zimske i kupovina nove garderobe kao uvod u uzbudljivu letnju sezonu. Istraživanje je takođe pokazalo da se građanima Srbije obično u vreme proleća budi nagon da uvedu novine u svoj život, pa je tako preko 52 odsto ispitanika odgovorilo da ovog proleća planira značajnije investicije u sebe, što obuhvata kupovinu garderobe, ali i veća ulaganja.
Visa je za korisnike svojih kartica u Srbiji pripremila i posebno prolećno iznenađenje u vidu “Shop Win Go” kampanje u kojoj svaka kupovina predstavlja novi izazov. Potrebno je samo obaviti kupovinu Visa ili Visa Electron karticama u vrednosti od 1000 dinara ili više u periodu od 1. aprila do 31. maja i popuniti kupon. Time korisnici Visa kartica ulaze u konkurenciju za osvajanje atraktivnih novčanih nagrada, uključujući i glavnu – put u London za dvoje, uz džeparac od 90.000 dinara na Visa kartici. Više informacija o kampanji možete naći na internet stranici www.shopiwingo.rs
Vladimir Đorđević, Country Manager kompanije Visa Inc. za Srbiju izjavio je povodom početka kampanje: „Izuzetno nam je drago što svim korisnicima Visa kartica možemo da ponudimo mogućnost da osvoje neku od nagrada i to baš kada je i vreme za kupovinu i planiranje putovanja. Obzirom da je preko 34 ispitanika u istraživanju odgovorilo da bi češće koristilo karticu kako bi bili u mogućnosti da osvoje glavnu nagradu i otputuju na jednu od najboljih svetskih šoping destinacija – London, sigurni smo da je upravo ovo kampanja kakvu ljudi u Srbiji žele.”
Visa istraživanje pokazalo je da je kupovina platnim karticama postala uobičajena pojava u Srbiji – gotovo 30 posto ispitanih obavalja kupovinu koristeći debitne kartice jer smatraju da one najviše odgovaraju njihovim potrebama, dok još 32 posto plaća kreditnom karticom jer im ona omogućava bolju kontrolu budžeta.
Visina prolećna kampanja – “Shop Win Go” pokrenuta je u sklopu nove globalne Visine kampanje ‘More People Around the World Go With Visa“ koja poziva ljude širom sveta da svaki dan iskoriste na najbolji način. Ne radi se o trošenju više novca, već o odgovornom trošenju, pre svega prilikom uobičajenih svakodnevnih kupovina, koja su znatno olakšana zahvaljujući prednostima koje pružaju Visa kartice.
Izvor: MMD CEE