AT&T resetovao milione lozinki svojih korisnika
AT&T kaže da je 7,6 miliona trenutnih klijenata pogođeno nedavnim curenjem u kojem su osetljivi podaci objavljeni na darkwebu, zajedno sa 65,4 miliona bivših vlasnika naloga. TechCrunch je prvi put izvestio u subotu ujutro da je kompanija resetovala šifre svih aktivnih naloga na koje se to odnosi, a AT&T je potvrdio taj potez u ažuriranju objavljenom na svojoj stranici za podršku. Skup podataka, za koji AT&T kaže da „izgleda da je od 2019. godine ili ranije“, uključuje imena, kućne adrese, brojeve telefona, datume rođenja i brojeve socijalnog osiguranja.
AT&T je upozorio svoje klijente o curenju
AT&T je upozorio o potencijalu da se procureli podaci koriste za pristup nalozima klijenata u ponedeljak, nakon što je istraživač sigurnosti otkrio da zapisi uključuju šifrovane šifre koje se lako dešifruju. AT&T je danas saopštio da je „pokrenuo snažnu istragu koju podržavaju interni i eksterni stručnjaci za sajber bezbednost“. Podaci su se pojavili na darkwebu pre oko dve nedelje, navodi AT&T.
Sve ovo dolazi tri godine nakon što je hakerska grupa poznata kao ShinyHunters 2021. godine tvrdila da su dobili podatke o nalogu 73 miliona AT&T klijenata. AT&T je tada rekao za BleepingComputer da nije pretrpeo proboj i da uzorci informacija koje je hakerska grupa podelila na mreži „čini se da nisu došli iz naših sistema“. Kompanija sada kaže da „još nije poznato da li podaci u tim poljima potiču od AT&T-a ili nekog od njegovih dobavljača. Do sada „nema dokaze o neovlašćenom pristupu svojim sistemima koji bi rezultirao eksfiltracijom skupa podataka“.
AT&T kaže da će se obratiti i sadašnjim i bivšim vlasnicima naloga koji su pogođeni curenjem. Kompanija takođe kaže da će ponuditi praćenje kredita tim klijentima „gde je to moguće“.
Izvor: Engadget