Četiri rešenja koja obavljaju posao umesto vas! Nema više ručnog unosa podataka
S obzirom na to da je efikasnost od ključnog značaja u današnjem brzo promenljivom poslovnom okruženju, u ovom članku ćemo predstaviti četiri rešenja za automatizaciju obrade dokumenata koja možete koristiti unutar PANTHEON modula eKnjiženja.
To omogućava ogromnu uštedu vremena i smanjenje administrativnih troškova. U nastavku predstavljamo prednosti svake usluge, kome će biti od pomoći i kako međusobno deluju kako bismo pojednostavili vaše poslovne procese.
Problem: Visoki administrativni troškovi
Ručno procesiranje dokumenata predstavlja veliko opterećenje za kompanije, naročito one koje se svakodnevno suočavaju s velikim količinama dokumenata u fizičkom obliku.
Prednosti PANTHEON rešenja
PANTHEON rešenja zadovoljavaju različite potrebe korisnika, pružajući različite nivoe automatizacije i prepoznavanja podataka:
eText (OCR) je klasično rešenje za optičko prepoznavanje znakova (OCR) koje čita sve skenirane dokumente i pretvara ih u format koji omogućava pretragu njihovog sadržaja. Podržava sve jezike,
kao i različita pisma (ćirilica, ideogrami, latinica…).
Typless je rešenje za inteligentno prepoznavanje faktura iz skeniranih ili tekstualnih PDF dokumenata. Koristeći veštačku inteligenciju, prepoznaje podatke s primljenih faktura i automatski popunjava obrasce spremne za knjiženje.
Typless PRO je napredna verzija Typless-a s proširenim mogućnostima prepoznavanja bilo koje vrste dokumenta, bez ograničenja samo na fakture. Omogućava prepoznavanje bilo kog skupa podataka, poput broja narudžbenice, otpremnice, interne šifre partnera, serijskog broja proizvoda itd. Na ovaj način možete u potpunosti automatizovati i prilagoditi unos podataka za vaš poslovni proces obrade dokumenata.
S Accountless preporučenim sistemom knjiženje faktura postaje jednostavnije nego ikad! Prilagođeni model uči iz vaših prethodnih knjiženja, prepoznaje vaše obrasce i specifičnosti za različite kompanije, te vam predlaže više kombinacija konta, olakšavajući proces knjiženja. Vi samo potvrdite predlog ili ga po potrebi prilagodite. Brži izbor i bolje knjiženje – fokusirajte se na strateške aktivnosti i uštedite do 84 odsto vremena koje se inače troši na ručno knjiženje faktura.
Povezivanje svih vaših sistema: eText (OCR), Typless i Accountless
Integracija svih navedenih rešenja stvara besprekoran radni proces – od skeniranja dokumenata do unosa podataka, bez potrebe za ručnim radom. Ova integracija rešava uobičajene izazove i donosi revolucionarnu promenu u načinu obrade dokumenata.
Kome je namenjeno?
Rešenje je korisno za širok spektar oblasti: od računovodstvenih firmi koje žele da poboljšaju radne procese, preko kompanija koje žele da automatizuju unos primljenih dokumenata, kao što su fakture, putni nalozi, transportna dokumentacija, otpremnice, ugovori i slično, do svih koji žele da izbegnu dugotrajan posao ručnog unosa podataka.
Nije reč o ukidanju radnih mesta, već o unapređenju uloga i omogućavanju vašim zaposlenima da doprinesu radu većom dodatnom vrednošću.
Rezultat? Veće zadovoljstvo na poslu, povećana motivacija i produktivnost među zaposlenima, poboljšano poslovanje i mogućnost rada s većim brojem klijenata, što dovodi do povećanih prihoda za vaše preduzeće.
Jeste li spremni za transformaciju svog radnog procesa? Ne dozvolite da vas ručni unos podataka usporava. Pojednostavite obradu dokumenata i smanjite troškove uz eFakture. Neka naši inteligentni sistemi obave monotoni posao kako biste vi mogli da se fokusirate na ono što je zaista važno – rast vašeg preduzeća.
Kontaktirajte s nama već danas da saznate kako možemo prilagoditi naša rešenja vašim potrebama. Automatizujte svoje radne procese uz eFakture i posmatrajte rast vaše produktivnosti!
Za više informacija posetite datalab.rs/eposlovanje/eknjizenje/