Chatbot-ovi u hotelima privlače goste novog digitalnog doba
Chatbot-ovi igraju glavnu ulogu u održavanju klijenata zadovoljnim i informisanim, ali treba imati u vidu stalne promene potreba korisnika i unaprađivati bot-ove u skladu sa tim. Sa otvaranjem novih impresivnih hotela u svetu, kao na primer kineski Deep Pit Hotel i hoteli sa robotskim osobljem u Japanu, uživanje na putovanjima se unapređuje. Hoteli se više usredsređuju na zadovoljenje potreba gostiju, a chatbotovi im u tome znatno pomažu.
Chatbot-ovi već obezbeđuju digitalnu uslugu, informacije o događajima u hotelu i njegovoj okolini i pružaju veće zadovoljstvo u putuvanju. Bot-ovi kao što su Rose i BeBot, su trenutno najrazvijeniji, i pokazuju kako se bot-ovi održati u vrhu kada je u pitanju usluga gostiju.
Hoteli preko chatbot-a mogu da obezbede bolje infromacije o tome šta gosti žele, da pomognu sa check in-om, recepcijskim poslovima i nekim od room service poslova. Broj gostiju i dobre ocene hotela su usko povezane sa iskustvom klijenata, pa hoteli treba da u svakoj prilici ponude najbolje. Gosti mogu da imaju pristup chatbotovima preko svog pametnog telefona tokom celog svog putovanja, pa mogu da ih korise da lakše pronađu hotel, brže se smeste ili naruče večeru.
Hotel preko chatbotova može da prikuplja neophodne podatke o svojim gostima tokom njihovog boravka. Chatbot može povremeno da pošalje poruku gostu da proveri da li je sve u redu i da li im je nešto potrebno. Gosti ne moraju da ostave lošu ocenu hotelu zbog nekih sitnih stvari za koje nisu želeli da silaze do recepcije da se žale, a smetale su im tokom boravka. Sada mogu da taj problem prijave preko bot-a. Pored ovih usluga, chatbotovi mogu da pomognu gostima da produže svoj boravak, naruče taksi ili masažu, a da recepciji ostave vreme za neke komplikovanije stvari.
Tri glavna benefita korišćenja bot-ova u hotelima
Ušteda vremena, naročito zauzetim poslovnim klijentima je glavni benefit, i većina ovih gostiju koristi bot-ove i automatizovane usluge. Botovi omogućavaju davanje brzog odgovora i izbegavanje čekanja u redu ili na telefonu.
Prikupljanje podataka o potrebama gostiju tokom boravka i podataka o rastućim trendovima tokom sezone. Na osnovu tih saznanja hoteli mogu botovima da dodaju nove specifikacije i povećaju broj i kvalitet usluga ili objekata koje nude. Na kraju svog boravka, chatboot može pomoći u podsećanju gostiju da podele svoje memorije na društvenim mrežama ili da ostave review hotela na nekom od sajtova. Ovo je značajno hotelu, jer mu povećava ugled i rejting, a to je vitalno u digitalnom dobu.
Hoteli bez botova će imati problema sa čekanjem u redovima, frustracijama putnika i manjkom informacija o aktivnostima gosta tokom boravka. Hoteli koji imaju botove su već iznad drugih u privlačenju nove generacije putnika i poboljšanju njihovog iskustva.
Izvor: Techiestate