Da li ste spremni za budućnost rada na daljinu?
Niko od nas ne može sa sigurnošću da zna šta nam se sprema za naša poslovanja, ali zbog fluidne globalne situacije koja nas okružuje, da li je sada vreme da u vaše poslovne prakse trajno ugradite veću agilnost?
Osigurajte kontinuitet poslovanja izgradnjom bezbedne organizacije rada na daljinu
Iako budućnost možda i nije definitivno zacrtana, ono što znamo je da se potreba za digitalizacijom naglo uvećala. To znači da će posedovanje prave tehnologije i prave infrastrukture biti od ključne važnosti za preživljavanje u okruženju za koje deluje da će se kolebati duže vreme. Sada je pravi trenutak da dovedete svoju firmu na potreban nivo i da osnažite svoje timove tako što ćete investirati u tehnologiju i sisteme koji dovoljno omogućavaju fleksibilniji način rada.
Ali, koliko je vaše poslovanje bilo spremno za rad na daljinu pre ovih neočekivanih globalnih potresa? I da li ste spremni da svoju organizaciju promenite na nešto što više odgovara ovoj dugoročnoj „novoj normali“? Svaka organizacija je na drugačijem nivou zrelosti kada je u pitanju digitalna transformacija. Poslovni pejzaž kakav poznajemo ima širok raspon hibridnih, modernih radnih okruženja i koristi kombinaciju papirnih i digitalnih praksi.
Dakle, iako mnoge firme možda i nisu bile spremne, trenutna situacija će veliki broj njih prisiliti na promene. Ali to ne znači da one moraju da budu komplikovane ili skupe. Uz mogućnost da u budućnosti zaista imate koristi od redovnije radne snage na daljinu, gde bi trebalo da počnete?
Razmatranja za omogućavanje dugotrajnijeg rada na daljinu
Ako želite da uspešno aktivirate rad na daljinu na duži rok, vašoj organizaciji će biti potreban ekosistem koji omogućava digitalno vođeni pristup. Da biste to postigli, postoji četiri važne oblasti koje treba da uzmete u obzir:
Tehnologija – nesumnjivo najvažnija oblast za razmatranje, jer će vaši izbori tehnologije biti odlučujući za uspeh ili propast vaše postavke za rad na daljinu. Infrastruktura, fizički uređaji i digitalne alatke koje odaberete za svoju radnu snagu moraju da budu dizajnirani s fleksibilnošću na umu.
A to ne znači da se samo pređe sa ograničavajućih desktop uređaja na flotu laptopa. Zamislite da radite u pravu ili u obrazovanju, sama priroda vašeg svakodnevnog posla znači da posedovanje pristupa uređajima za štampu i skeniranje poslovnog kvaliteta može da postane jednako važan zahtev kao što je posedovanje laptopa – bilo da je to kod kuće ili u prostoru za zajednički rad.
I ne zaboravite na održavanje i servisiranje. Jake veze sa vašim IT odeljenjem neophodne su za osiguravanje da se odgovarajuća ažuriranja i zakrpe primene u pravo vreme.
Alatke za saradnju – one rade ruku pod ruku sa odabranom infrastrukturom, a uređaji su alatke koje odaberete da obrađujete vaše informacije kritične za poslovanje. Bez obzira koliko ste bili spremni za kolaboraciju pre trenutnog stanja, možemo biti sigurni u jednu stvar, a to je da će posedovanje robusnog rešenja za upravljanje informacijama postati suštinska funkcija u svakom uspešnom okruženju za rad na daljinu.
Tu cloud rešenja mogu zaista da donesu prednosti vašem poslovanju. Morate da odvojite vreme u ovom trenutku za analizu sistema koji trenutno imate – naročito ako se tu radi o tome da ste upotrebili bilo šta što vam je bilo pri ruci u trenutku uzbune – i da potražite rešenje koje će ispuniti sve vaše potrebe u vezi sa procesima rada i sigurnosti u radu sa poslovnim informacijama.
Premošćavanje jaza između papira i digitalnog – iako je lako razgovarati o ubacivanju cloud rešenja kako biste aktivirali tim koji radi na daljinu, šta ako ste još uvek u ranim danima svoje digitalne transformacije i u velikoj meri se oslanjate na papirne procese? Da li ste se mučili u uslovima vanrednog stanja, zato što niste mogli da pristupite datotekama i da započnete digitalne procese rada?
Svako poslovanje je različito, tako da za ovo ne postoji neko univerzalno rešenje, ali treba da počnete tako što ćete naći strategiju koja će vas prebaciti od tačke u kojoj se nalazite na tačku u kojoj želite da budete i da tome dodelite odgovarajući vremenski okvir. Ključno je da ne paničite i da se ne osećate pod vremenskim pritiskom. Realnost je da ćete morati to da balansirate sa postojećom infrastrukturom i mešavinom papirnih i digitalnih procesa koje već imate, pa se fokusirajte na ovo kao na glatku integraciju, a ne zadatak uništavanja starog i uspostavljanja novog.
Isporučivanje – ako uzmemo u obzir da su informacije srž svakog poslovanja, onda je mogućnost efikasnog iskorišćavanja njihovog toka kroz ulaz, prenos i pristup jasan odraz kako treba da izgleda uspešna organizacija. U vremenu u kojem je kontinuitet ključan, jasno vam je zašto je kombinacija prave tehnologije, alatki za kolaboraciju i produktivnog upravljanja procesa sa dokumentima toliko kritična za vaše poslovanje.
Pružite svojim zaposlenima robusnu postavku koja je prilagođena korisnicima i dobici u produktivnosti i uticaj na prihod jednostavno su bez premca.
Rad na daljinu kao kompetitivna prednost
Uz toliko nepoznanica pred nama, možda ćemo čak videti još veći pomak u pokretu rada na daljinu. I morate da se zapitate – da li je vaše poslovanje spremno za to? Vreme je da eskalirate svoju digitalnu transformaciju, razmotrite svoju strategiju rada na daljinu i investirate u obuku i podršku radne snage kako biste zaštiti poslovanje sada i tokom neodređene budućnosti.
Canon radni prostor budućnosti
Usluga Canon Digital Transformation Services pruža sve-u-jednom paket hardvera, softvera i konsultacija, koji je osmišljen da vam pomogne da se prilagodite radnom prostoru budućnosti. Ona kombinuje upravljane usluge štampe i paket rešenja za kolaboraciju u radnom prostoru za optimizaciju sadržaja i upravljanje dokumentima, kao i za optimizaciju poslovnih procesa. Saznajte više o prednostima bezbedne radne snage na daljinu i otkrijte kako da uspete u svojoj transformaciji poslovanja u Canon-ovom vodiču za radni prostor budućnosti.