BIZIT 11 - prvi dan

Disney se dodvorava TikTokerima kartaškom igrom i kvizovima

Disney je u partnerstvu sa TikTok-om kako bi promovisao svoje filmove i TV emisije kroz namenski centar prepun klipova, kvizova i kolekcionarskih kartaških igrica. Ovo je prvi put da je TikTok napravio ovakav brendirani prostor za partnera i koristi se za promociju Disneyjevih naslova dok kompanija danas puni 100 godina.

PCPress.rs Image

TikTok promoviše čvorište „Disney100“ na stranicama korisnika za vas, ali možete ga pronaći i tako što ćete potražiti Disney i dodirnuti baner koji se pojavljuje na vrhu. Odatle ćete videti šta izgleda kao visoko prilagođena stranica profila: tu su baneri koji promovišu različite Disneyjeve naslove, kolekciju video snimaka sa Disneyjevim zvucima koji se mogu uzorkovati i veze do svih drugih Disney naloga koje možete pratiti na platformi.

Drugi veliki zaokret u ovom čvorištu je dodavanje igara dizajniranih da nateraju korisnike da se vraćaju. Glavna komponenta je pomalo zbunjujuća kolekcionarska kartaška igra. Kada posetite, možete „otvoriti“ paket karata i potencijalno dobiti određene likove. Određene aktivnosti, poput gledanja Disneyjevih video zapisa i praćenja Disneyjevih naloga, omogućavaju vam da prikupite više kartica. Ako prikupite dovoljno kartica, možete zaraditi nešto u Disneyjevom stilu za svoju sliku profila na TikTok-u. U osnovi: učestvujete u dovoljnoj Disneyjevoj promociji i možete nastaviti da promovišete Disney na svojoj stranici profila.

Pročitajte i:  Alibaba ruši najveći tehnološki zid

Čvorište bi trebalo da traje četiri nedelje; TikTok nije odgovorio na pitanje da li će se zadržati nakon toga. Iako je čvorište najzanimljiviji deo ovog partnerstva, veća stvar za TikTok može biti nešto drugo: Disney je takođe partner sa TikTok-om na oglasima tako da oglašivači mogu da kupuju spotove koji se prikazuju pored Disneyjevih video zapisa.

Izvor: TheVerge

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , ,