Domaći startap LeadDelta ostvario izvanredan uspeh
LeadDelta, inovativna startap kompanija iz Srbije, uspešno je zatvorila svoju najraniju fazu finansiranja, prikupljanjem kapitala koji iznosi više od 800.000 dolara. Njena glavna prednost u odnosu na konkurenciju, koja je u isto vreme tragala za privlačenjem investicija, bio je brži razvoj i rast broja korisnika, kao i njihovo zadovoljstvo uslugom.
U obezbeđivanju finansija učestvovali su isključivo domaći „anđeli“ investitori. Pored ovog uspeha, LeadDelta je nedavno proglašena za najbolji SaaS proizvod na svetu od strane prestižne američke platforme Product Hunt.
Prema rečima Vedrana Rašića, CEO-a i jednog od osnivača kompanije LeadDelta, uspeh je postignut uprkos globalnoj ekonomskoj krizi zahvaljujući predanosti i posvećenosti tima koji je u prošlosti već postigao značajne rezultate u ovoj industriji.
„Veoma smo zahvalni zbog podrške koju smo dobili od naših „anđela“ investitora, kao i LeadDelta zajednice. Zahvaljujući ovim investicijama nastavićemo da kreiramo inovacije i da pružamo nove vrednosti našim korisnicima kako bismo im omogućili izgradnju značajnih poslovnih konekcija za ostvarenje njihovih ciljeva. Radujemo se proširenju našeg tima i dovođenju novih talenata koji će nam pomoći da dalje realizujemo našu viziju”, izjavio je Rašić.
Tokom poslednjih nekoliko meseci, LeadDelta privukla je značajnu pažnju investitora koji su prepoznali vrednost i potencijal inovativnog softverskog rešenja koje nudi. Tako je uspešno prošla i prvi srpski akcelerator, odnosno program za startape sa visokim potencijalom – Katapult.
Softver LeadDelta nastao je kao odgovor na ekspanziju digitalnih kanala u prodajnim interakcijama između kompanija i kupaca njihovih usluga. Namenjen je B2B profesionalcima i timovima za upravljanje poslovnim konekcijama kako bi im se pomoglo da sa njima izgrade bolje odnose. Pomoću ovog alata korisnici mogu efektnije da prodaju, zapošljavaju i marketuju svoje proizvode i usluge kroz združenu mrežu kontakata.
Među investitorima je Tihomir Bajić, osnivač organizacije Serbian Entreprenuers koja je nastala sa idejom domaćih preduzetnika u dijaspori da svojim predlozima, iskustvima, kontaktima i umrežavanjem daju vetar u leđa razvoju startap ekosistema u Srbiji i da pomognu drugim preduzetnicima u inostranstvu.
„Ponosan sam na činjenicu što sam organizovao pre-seed fazu finansiranja ovog uspešnog startapa. U prikupljanju kapitala učestvovao je veliki broj domaćih finansijera što ukazuje na to koliko je bilo lako prepoznati potencijal rešenja koje LeadDelta nudi. Pored toga što je podržan isključivo srpskim kapitalom, proizvod je osmišljen i proizveden u Srbiji, dok su njegovi korisnici rasprostranjeni širom sveta. Uspesi koje postiže LeadDelta su još jedan dokaz da naš region ima veliki potencijal za razvoj rešenja koja mogu da pobede u globalnoj konkurenciji”, izjavio je Bajić.
Tim startapa LeadDelta planira da se održi kao globalni lider na tržištu modernih rešenja za upravljanje odnosima sa klijentima i da, uz pomoć veštačke inteligencije i velikih baza podataka, osvoji nove segmente tržišta.