Pokloni za geek-a | PC Press

Donkey Kong Bananza donosi eksplozivni povratak u 3D uz punu snagu Switch 2 konzole

Nintendo je objavio intervju sa razvojnim timom koji stoji iza Donkey Kong Bananza, drugog velikog naslova za predstojeću konzolu Switch 2. Igra predstavlja prvi Donkey Kong naslov u 3D formatu još od Nintendo 64 ere, a na njoj radi ista ekipa koja je kreirala Super Mario Odyssey. Kroz razgovor, developeri su otkrili kako su postavili temelje za ovu razornu i slobodnu avanturu gorile koju svi vole.

PCPress.rs Image

Razaranje kao centralni element nove Donkey Kong igre

U Donkey Kong Bananza, ceo svet je tvoj teren za razbijanje, svaka prepreka, zgrada ili predmet može biti uništen. Ta mehanika ne samo da unosi zabavu, već i omogućava vertikalno istraživanje i slobodu kretanja, čime se demonstrira puna snaga Switch 2 hardvera.

Flaner

Kako to obično biva sa Nintendo igrama, prvi korak bio je jednostavan, obratiti se Shigeruu Miyamotu. Producent Kenta Motokura objašnjava da su želeli da razumeju suštinu Donkey Konga, pa su odmah potražili mišljenje i Yoshiakija Koizumija. Miyamoto je istakao važnost DK-ovih pokreta poput udaraca šakama i duvanja, dok je Koizumi skrenuo pažnju na njegovu fizičku snagu i masivne ruke. Upravo ta sirova snaga postala je temelj cele igre, ko ne bi želeo da upravlja džinovskim majmunom koji razbija sve pred sobom?

Tim iz Odyssey-a je već imao iskustva sa delimičnim uništavanjem okruženja (setimo se sirastih stena iz Luncheon Kingdoma), a odmah nakon izlaska te igre počeli su da eksperimentišu sa potpuno destruktivnim svetovima. Jedan od testova je, na primer, uključivao Goombu sa udarnim šakama. Deo tih ranih testova prikazan je u drugom delu intervjua.

Tehnički temelj svega toga leži u korišćenju voxela, trodimenzionalnih piksela. U Odyssey-ju su ih koristili samo delimično, ali su im tadašnja iskustva pomogla da ih u Donkey Kong Bananza implementiraju u potpunosti. Time su stvorili svet koji je bogat, reaktivan i u potpunosti razgradiv.

Igra je zapravo započeta za originalni Switch, ali kako se projekat razvijao, prešli su na Switch 2 oko 2021. godine. Tehnički izazovi i ograničenja stare konzole navela su tim da unapredi igru za novu generaciju.

Direktor umetničkog tima, Daisuke Watanabe, objasnio je da nova konzola omogućava znatno veći broj objekata na ekranu, što nije samo vizuelno unapređenje već i mehaničko, jer što više objekata postoji, to više toga igrač može da uništi. I upravo ta sposobnost da “sravniš sve sa zemljom” pojačava osećaj moći i uzbuđenja tokom igranja.

U intervjuu se pominje još mnogo zanimljivosti, uključujući transformacije u životinje, ulogu Pauline, kao i evoluciju modernog stila u kome je Donkey Kong prikazan. Jedno je sigurno, Bananza donosi osveženi, energični i tehnički impresivan povratak jednog od najpoznatijih Nintendo junaka.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
Tagovi: