Google Glass – korisnici se brinu za privatnost, preterano odvlačenje pažnje
Google Glass je jedan od gedžeta koji je privukao možda i najviše pažnje u poslednje vreme. Ove pametne naočare, još uvek su ograničeno dostupne, pa se ne može pouzdano govoriti o tome kako će tržište reagovati.
Ipak, istraživanje kompanije Toluna, koje prenosi Mashable, pokazuje da 72 posto Amerikanaca zabrinuto za privatnost kada je ovaj gedžet u pitanju, te to ističu kao glavni razlog zbog kojih ne žele Google naočare.
U istraživanju je učestvovalo 1.000 ispitanika, kojima je bezbednost bila glavna briga, a na drugom mestu isticali su mogućnost preteranog odvlačenja pažnje na ono što naočare prikazuju. Treći razlog zbog kog ne žele Glass je briga da će biti opljačkani.
“Google Glass još uvek nije na tržištu, ali je jasno da veliki procenat pojedinaca izražava zabrinutost zbog potencijalnog uticaja na njihovu privatnost”, rekao je Mark Sajmon, direktor kompanije Toluna.