Top50 2024

Henkel za poboljšanje performansi baterije

Proizvođači baterija i akumulatorskih električnih vozila širom automobilske industrije imaju značajne ciljeve za smanjenje ugljenika, sa ciljem postizanja neutralnosti ugljenika ili čak negativnog ugljenika u narednim godinama. Ispunjavanje ovih ciljeva znači smanjenje emisija iz opsega 1, 2 i 3 utvrđenih Protokolom o gasovima sa efektom staklene bašte. Na ovogodišnjem Battery Show-u u Severnoj Americi 2024, Henkel predstavlja materijalna rešenja koja omogućavaju svojim OEM kupcima i proizvođačima baterija da smanje uticaj na sve kategorije emisija, dok istovremeno poboljšavaju performanse baterije, bezbednost, troškove i efikasnost procesa. 

PCPress.rs Image

 Proizvodnja litijum-jonskih baterija se generalno oslanja na kašu na bazi rastvarača, što zahteva energetski i troškovno intenzivne procesne korake, uključujući peći za sušenje i obnavljanje/recikliranje rastvarača. Henkelov najnoviji provodni premaz obezbeđuje snažno prianjanje između kolektora struje elektrode baterije i filma suvog aktivnog materijala, omogućavajući proizvođačima baterija da primene suvu obradu elektroda baterije

 Obrada elektroda suve baterije nudi brojne prednosti, uključujući smanjenje potrošnje energije do 25 procenata; potencijal da smanji prostor proizvodnje elektroda za 60 procenata; poštovanje regulatornih mera koje ograničavaju hemikalije koje izazivaju zabrinutost; omogućavajući veće gustine energije kroz deblje elektrode. 

Pročitajte i:  Baterija za električno vozilo za sva godišnja doba 

 Henkelov proces pasivizacije za kućišta baterija od lakih metala eliminiše upotrebu hroma, dok skraćuje korake obrade i pruža veću fleksibilnost proizvodnje za predtretman metala. Proces kombinuje jetkanje i pasivizaciju u jedan korak i eliminiše fazu ispiranja — smanjujući ukupan broj koraka obrade sa osam u klasičnom procesu prethodnog tretmana lakih metala na šest. Nakon što je proces završen, tretirani delovi imaju potrebna svojstva površine za buduću obradu, kao što su zavarivanje, lepljenje i lepljenje boje. 

Tehnologija odvajanja baterija je ključna za omogućavanje popravke i rastavljanja baterija na kraju radnog veka. Henkelovi istraživački napori u vezi sa lepkovima koji se mogu odlepiti uključuju i termičke i električne pokretače delaminacije koji pomažu da se obezbedi nedestruktivno rastavljanje. Biće predstavljeni detalji u vezi sa termičkim i električnim okidačima za delaminaciju

 „U poređenju sa Evropom, Sjedinjene Države tek počinju svoj put ka regulatornim zahtevima za EV baterije“, rekao je Pankaj Arora, potpredsednik za elektroniku i e-mobilnost, Henkel Corporation, Severna Amerika. „Ali dijalog nastavlja da se povećava i od suštinskog je značaja da se pripremimo danas kako bismo omogućili popravku, ponovnu upotrebu i mogućnost recikliranja baterije“, dodao je on. 

Pročitajte i:  Stellantis i Zeta Energy razvijaju EV baterije 

Izvor: techbriefs.com

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *