Top50 2024

Instagram je upravo pobedio TikTok novom funkcijom koju će kreatori obožavati

Ekonomija kreatora sada se procenjuje na vrednost od 250 milijardi dolara, a društvene mreže vođene kreatorima, imale su ogroman uticaj na pretvaranje kreiranja sadržaja u ozbiljan biznis.

PCPress.rs Image

Evo zašto bi “probni Reels” mogli biti revolucionarni za kreatore sadržaja

Konkurentske platforme traže nove načine da privuku i zadrže kreatore na svojim sajtovima. Konkretno, Instagram je lansirao niz novih funkcija usmerenih ka profesionalizaciji aplikacije za mala preduzeća i kreatore, kao i ka promeni načina na koji preporučuje sadržaj.

10. decembra je Instagram objavio globalno lansiranje funkcije “probni Reels” nakon što je testirao ovu funkciju u maju. Probni Reels omogućavaju kreatorima da testiraju nove i inovativne ideje Reels videa na novoj publici pre nego što ih podele sa svojim pratiocima. Probni Reels će se prvo prikazivati samo onima koji nisu pratioci, kako bi kreatori mogli da prate performanse sadržaja, poput pregleda, lajkova, komentara i deljenja, tokom prvih 24 sata nakon objavljivanja. Nakon analize podataka, kreatori mogu odlučiti da li je sadržaj vredan deljenja sa njihovim pratiocima.

Kreatori mogu sami odlučiti da li će podeliti probni Reels sa pratiocima ako su zadovoljni njegovim performansama ili mogu postaviti Instagram da automatski deli sadržaj na osnovu broja pregleda koje dobije u prvih 72 sata. Nova funkcija je osmišljena kako bi kreatorima omogućila da eksperimentišu sa drugačijim i novim sadržajem bez rizika da negativno utiču na svoju postojeću publiku.

Prema informacijama TechCruncha, potpredsednica Instagrama i šefica produktnog menadžmenta Ashley Alexander izjavila je da je ideja za probne Reels proistekla direktno iz zabrinutosti kreatora u vezi sa rizicima testiranja drugačijeg sadržaja. “Čuli smo od kreatora,” rekla je Alexander, “da se ne osećaju uvek prijatno ili oklevaju da eksperimentišu sa različitim vrstama sadržaja jer su izgradili bazu pratilaca i žele da budu sigurni da je neće udaljiti.” Ova funkcija omogućava kreatorima da isprobaju različite teme, žanrove i formate pričanja priča bez pritiska, dodala je.

Trenutno, ovo je jedina funkcija ove vrste; TikTok ne nudi način da kreatori eksperimentišu sa različitim vrstama sadržaja na osnovu analitike performansi. Nakon što se suočio sa kritikama zbog nedostatka podrške za kreatore sadržaja, uključujući opcije za monetizaciju, Instagram konačno pravi promene koje idu u korist kreatorima.

Prema Instagramu, kreatori mogu aktivirati funkciju tako što će uključiti opciju “Probni” nakon što kreiraju Reels. Ovaj Reels će biti deljen samo onima koji nisu pratioci i neće se pojavljivati na glavnoj mreži profila kreatora ili na kartici Reels za pratioce. Međutim, važno je napomenuti da pratilac može videti probni Reels ako mu ga neko od ne-pratilaca direktno podeli.

Nova funkcija će biti globalno dostupna svim korisnicima sa profesionalnim nalozima u narednih nekoliko nedelja.

Izvor: Zdnet

Facebook komentari:
Računari i Galaksija

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *