BIZIT 11 - prvi dan

LinkedIn nudi načine za proveru vašeg identiteta i zaposlenja

Za razliku od Twittera i Meta, nove mere verifikacije LinkedIn-a ne uključuju plaćene pretplate ili plave značke.

PCPress.rs Image

LinkedIn uvodi nove načine za proveru vašeg identiteta i mesta gde radite, objavila je kompanija 12. aprila 

Kompanija je u partnerstvu sa CLEAR, bezbednom platformom za identitet, kako bi obezbedila verifikaciju za LinkedIn korisnike u Sjedinjenim Državama. Počevši od ovog meseca, korisnici mogu da prikažu na profilu da su verifikovali identitet pomoću CLEAR. Da biste to uradili, potrebno je da dostavite svoju ličnu kartu koju je izdao državni organ i broj telefona.

Kada potvrdite svoj identitet, vaš profil će prikazati novi odeljak „Verifikacije“ ispod dugmadi „Connect“ i „Message“. Korisnici koji posete vaš profil videće kvačicu pored banera „Government ID“ koji će označavati da imate „verifikovani državni ID“.

Korisnici LinkedIn-a širom sveta takođe imaju mogućnost da potvrde gde rade – emailom svoje kompanije. Da biste potvrdili svoje radno mesto, morate da unesete verifikacioni kod poslat na adresu email-a vaše kompanije. LinkedIn napominje da ova funkcija radi sa više od 4.000 kompanija na platformi. Platforma planira da ovu opciju uvede u više kompanija tokom vremena.

Pročitajte i:  Irska kaznila LinkedIn sa 310 miliona evra

Alternativno, LinkedIn se udružio sa Microsoftom kako bi omogućio organizacijama da iskoriste Microsoft Entra Verified ID platformu za besplatno izdavanje digitalnih ID-ova radnog mesta za korisnike koji ispunjavaju uslove. Nova opcija će biti predstavljena krajem ovog meseca. LinkedIn planira da ovu opciju učini dostupnom desetinama kompanija učesnica koje dostižu više od dva miliona članova LinkedIn-a.

„Kroz sve ove nove, besplatne funkcije, pomažemo vam da date poverenje da je osoba sa kojom se povezujete i sadržaj na koji naiđete pouzdan i autentičan“, napisala je kompanija u blogu. „Iako svi članovi LinkedIn-a širom sveta neće odmah imati pristup ovim opcijama verifikacije, mi ćemo vremenom proširiti dostupnost i načine na koje možete da učestvujete. Obaveštavaćemo vas dok nastavljamo sa uvođenjem još ovakvih funkcija.”

Nove funkcije verifikacije dolaze kada je LinkedIn uveo načine za verifikaciju vašeg broja telefona i emaila prošle jeseni. Vredi napomenuti da se ove dve opcije verifikacije ne prikazuju na vašem profilu sa značkama za verifikaciju, za razliku od novih opcija koje su danas objavljene, a koje imaju istaknut prostor na korisničkim profilima.

Pročitajte i:  Instagram smanjuje kvalitet video snimaka koji nisu popularni

Za razliku od Twitter-a i Meta-a, koji su verifikaciju dali u paketu sa dodatnim funkcijama, LinkedIn odlučuje da zadrži svoje funkcije verifikacije fokusirane na potvrđivanje identiteta korisnika u nadi da će pružiti dodatni sloj zaštite kada su u pitanju lažni ili prevarantski nalozi. Twitter-ova plaćena opcija verifikacije je u paketu sa plavom pretplatom, koja košta 8 dolara mesečno, a korisnicima daje pristup drugim pogodnostima poput manjeg broja oglasa. Meta opcija verifikacije, nazvana Meta Verified, dostupna je na Instagramu i Facebooku i košta 11,99 USD mesečno na webu i 14,99 USD mesečno na mobilnom telefonu.

LinkedIn kaže da veruje da bi verifikacija trebalo da bude dostupna svima, zbog čega će njegove funkcije verifikacije biti dostupne besplatno.

Izvor: Techcrunch

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , , ,