Meta počinje da testira alate za prepoznavanje lica
Tehnološki gigant počinje da koristi tehnologiju kao novi način indentifikacije lažnih reklama sa slavnim ličnostima.
Meta testira upotrebu tehnologije za prepoznavanje lica kako bi zaštitila ljude od takozvanih reklama „mamci sa slavnim ličnostim“ i pomogla korisnicima da verifikuju svoj identitet i povrate kompromitovani nalog.
Nove šeme biće testirane na globalnom nivou. Za sada se ova tehnologija neće pojaviti u Velikoj Britaniji i EU dok se ne uspostavi dogovor sa regulatorima. Novi sistem ima mogućnost da uoči objavu za koju se veruje da je prevara i sadrži sliku javnu ličnosti kao „mamac“, koristeći se prepoznavanjem lica. Ukoliko se potvrdi da je oglas prevara u tom slučaju nalog koji je objavio takvu reklamu biće blokiran.
Svi podaci o licu koje je upotrebljeno u oglasu biće momentalo obrisani. Tehnologija prepoznavanja lica poslužiće kako bi se povećala autentičnost sadržaja. Osim ove funkcije, tehnologija postaje i način verifikacije identiteta i mogućnost ponovog dobijanja pristupa kompromitovanom nalogu.
Izvor: uk.finance.yahoo.com