Microsoft izbacuje reklame iz Skype-a
Skype postaje platforma bez oglasa, kako je naznačeno u blog postu kompanije Microsoft. Najnovije ažuriranje uklanja sve oglase sa cele platforme, uključujući Skype kanale i glavni interfejs za ćaskanje. Microsoft je rekao da je ovaj potez odgovor na povratne informacije korisnika i pokušaj da se „Skype iskustvo učini čistijim i jednostavnijim za korisnike.“ Ovo je svakako dobrodošla vest, s obzirom na to da se čini da su sve druge kompanije postale opsednute oglasima.
Novi dodaci i integracije
Sekcija „danas“ na Skype-u će ostati, zajedno sa postojećim newsfeed-om. Jednostavno neće biti oglasa koji prate taj feed. Korisnici takođe mogu izbrisati karticu newsfeed-a odlaskom u meni sa podešavanjima.
Ovo ažuriranje takođe uključuje nešto za sve ljubitelje veštačke inteligencije. Skype će ponuditi unapređeni sistem za kreiranje slika uz pomoć veštačke inteligencije na desktop aplikaciji. Ovo omogućava korisnicima da pristupe kreatoru slika iz prozora za ćaskanje ili gornje trake. Tu je i „intuitivniji i vizuelno privlačniji“ interfejs, a slike se sada proširuju kada se kliknu na njih. Inače, to je samo standardni kreator slika.
Na kraju, najnovije ažuriranje donosi integraciju sa autentifikatorom OneAuth za iOS aplikaciju. Ovo je već postojalo na Androidu. OneAuth zamenjuje stari sistem prijavljivanja, tako da će se korisnici automatski prijavljivati ako su već prijavljeni na druge Microsoft aplikacije kao što je Teams. Ovo je prilično korisno jer već imamo previše lozinki koje moramo pamtiti. Ko od nas može zapamtiti tačno koliko brojeva ili uzvičnika treba staviti iza iste reči koju koristimo kao lozinku od 2002. godine?
Ažuriranje je dostupno svima koji su upisani u Skype Insider Program, pa se prijavite ako niste. Počelo je da se uvodi od 31. jula, ali će biti potrebno neko vreme da stigne do svakog korisnika. Microsoft poziva korisnike da nastave da proveravaju ako se ne pojavi odmah.
Izvor: Engadget