Mladi korisnici interneta sve više počinju web pretragu na TikTok-u i Instagramu
YouTube nije jedina usluga u vlasništvu Googlea koja pokušava da ostane relevantna u doba u kojem dominiraju društveni mediji.
Problemi bi mogli da se spremaju za Google Search i Maps
Dva osnovna proizvoda kompanije – Search i Maps – sve manjne su u upotrebi kod mladih koji koriste društvene medije na načine na koje možda nikada niste razmišljali. Tokom nedavne konferencije Fortune Brainstorm Tech 2022 u Aspenu, Kolorado, Google SVP Prabhakar Raghavan rekao je da stalno uče da novi korisnici interneta nemaju ista očekivanja i način razmišljanja na koji smo navikli. „Pitanja koja postavljaju su potpuno različita“, dodao je izvršni direktor. Raghavan je primetio da u Google studijama vide oko 40 odsto mladih ljudi koji se okreću TikToku ili Instagramu kada traže mesto za ručak. „Oni ne idu na Google mape ili pretragu“, rekao je on.
Ove cifre su zasnovane na internom istraživanju koje uključuje istraživanje američkih korisnika interneta između 18 i 24 godine. Podaci iz studije još nisu objavljeni. Kao što publikacija ispravno naglašava, ovo bi moglo postati ozbiljan problem za Google. Kompanija je potrošila decenije i bezbrojne sume novca da fino podesi svoje algoritme preporuka za pretragu i prikupi podatke za Mape. Takođe zarađuje mnogo novca od oglasa prodatih na osnovu upita za pretragu. Uz to, nemojte očekivati da će Google sedeti i gledati kako svet prolazi pored njega. Tehnološki titan se stalno razvija iza kulisa kako bi upoznao korisnike na njihovom putu.
Izvor: Techspot