BIZIT 11 - prvi dan

Neobična kampanja protiv korišćenja plastičnih kesa dobila zanimljiv preokret

Osećaj stida je ono što možda najbolje kontroliše ljudska bića, pa je jedna kanadska prodavnica tu činjenicu pokušala da iskoristi u okviru kampanje protiv korišćenja plastičnih kesa.

PCPress.rs Image

Sve je više onih koji su za cegere, a protiv plastične kese, pa dok se u Srbiji protiv plastike bore cenom od dva dinara po kesi, u dalekom svetu su nešto kreativniji. Naime, svi oni kupci koji u prodavnicu East West Market u Vankuveru ne bi doneli sopstveni ceger bi morali da namirnice ponesu u kesama sa neobičnim natpisima – “Wart Ointment Wholesale,” “Into the Weird Adult Video Emporium” ili “The Colon Care Co-Op.” Tako je bilo zamišljeno da natpisi koji ukazuju na to da kupac nije išao po hleb i mleko, već po lek za bradavice, seks opremu, porno filmove, mušterije odvrate od uzimanja plastičnih kesa, te skrenu pažnju na ekološka pitanja, a na duhovit način.

PCPress.rs Image

Plan je ipak krenuo u neočekivanom smeru, budući da je u radnju počeo da pristiže sve veći broj kupaca, i to ne zbog namirnica, već zbog kesa koje su plaćali po pet centi. Tako je vlasnik radnje bio prinuđen da plastične zameni ekološkim kesama, što i nije loš odgovor na pažnju koju je kampanja privukla, pa je jednim udarcem ubio dve muve – započeo dijalog o ekološkim problemima i uspeo da ponešto i zaradi na svojoj ideji.

Izvor: NPR

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , ,