Neobična kampanja protiv korišćenja plastičnih kesa dobila zanimljiv preokret
Osećaj stida je ono što možda najbolje kontroliše ljudska bića, pa je jedna kanadska prodavnica tu činjenicu pokušala da iskoristi u okviru kampanje protiv korišćenja plastičnih kesa.
Sve je više onih koji su za cegere, a protiv plastične kese, pa dok se u Srbiji protiv plastike bore cenom od dva dinara po kesi, u dalekom svetu su nešto kreativniji. Naime, svi oni kupci koji u prodavnicu East West Market u Vankuveru ne bi doneli sopstveni ceger bi morali da namirnice ponesu u kesama sa neobičnim natpisima – “Wart Ointment Wholesale,” “Into the Weird Adult Video Emporium” ili “The Colon Care Co-Op.” Tako je bilo zamišljeno da natpisi koji ukazuju na to da kupac nije išao po hleb i mleko, već po lek za bradavice, seks opremu, porno filmove, mušterije odvrate od uzimanja plastičnih kesa, te skrenu pažnju na ekološka pitanja, a na duhovit način.
Plan je ipak krenuo u neočekivanom smeru, budući da je u radnju počeo da pristiže sve veći broj kupaca, i to ne zbog namirnica, već zbog kesa koje su plaćali po pet centi. Tako je vlasnik radnje bio prinuđen da plastične zameni ekološkim kesama, što i nije loš odgovor na pažnju koju je kampanja privukla, pa je jednim udarcem ubio dve muve – započeo dijalog o ekološkim problemima i uspeo da ponešto i zaradi na svojoj ideji.
Izvor: NPR