Netflix u partnerstvu sa Microsoft-om
Netflix je najavio da istražuje jeftinije nivoe pretplate.
Netflix je pronašao partnera za svoj predstojeći novi plan pretplate koji će podržavati oglase. Kompanija je objavila da planira da sarađuje sa Microsoft-om na tom planu. Microsoft, je naveo da će Netflix-u pružiti tehnološku i prodajnu analizu.
Prema izveštajima Wall Street Journal-a, Google i Comcast bili su među prvim kandidatima koji su trebali da pomognu Netflix-u, da izgradi plan pretplate koji bi podržavao oglase. Netflix je naveo da je odabrao Microsoft zbog „dokazane sposobnost“ tehnološkog giganta da podrži svoje klijente.
„Microsoft je ponudio fleksibilnost za inovacije i na tehnološkoj i na prodajnoj strani, kao i jaku zaštitu privatnosti za naše članove“, rekao je glavni operativni direktor Greg Peters. Takođe, Microsoft ne upravlja konkurentskom uslugom striminga.
Izvršni direktor Netflix-a, Reed Hasting, prvi je otkrio da kompanija istražuje jeftinije nivoe pretplate podržane oglasima. Nakon toga je Netflix objavio da je izgubio 200.000 pretplatnika u prvom kvartalu 2022.godine.
U to vreme, Hasting je rekao da kompanija planira da finalizuje detalje svojih planova „u narednih godinu ili dve“. Netflix bi trebalo da objavi svoju zaradu za drugi kvartal sledeće nedelje. Prema izveštajima, kompanija je nedavno najavljivala da je možda izgubila čak dva miliona pretplatnika u poslednja tri meseca.
Izvor: Engadget