BIZIT 11 - prvi dan

Novi Vivo telefon: Displej bez okvira kao prednost u odnosu na druge proizvođače

Najveći broj korisnika pametnih telefona obraća pažnju samo na veličinu unutrašnjeg ekrana, te ih obično ne interesuje „screen-to-body ratio“, to jest odnos displeja u odnosu na telo telefona, i prisustvo okvira. Proizvođači telefona vole da se hvale ovom odlikom, koja je veliki adut u konstantnoj trci sa rivalima, te se već pokušalo sa brojnim metodama kako bi se povećala površina ekrana u odnosu na telo telefona. Tako su se pojavile i pop-up kamere, te drugi mehanizmi koji displej oslobađaju drugih elemenata. Neke nove glasine ukazuju na to da Vivo sprema novi telefon sa 100% „screen-to-body ratio“, što je više od onoga što se trenutno nudi na tržištu.

PCPress.rs Image

Ako neki uređaj ima 50% „screen-to-body ratio“ to znači da će displej zauzimati istu površinu na prednjoj strani kao i telo telefona, pa Vivo Nex 3 nudi mnogo više od toga, a u obluku staklene površine koja pokriva celu prednju stranu uređaja, te se zakrivljuje ka ivicama. Tvrdi se da displej ide samo do ivice uređaja, a kako bi se očuvala funkcionalnost, a pretpostavlja se da je Vivo odustao od zareza na ekranu, te se odlučio za pop-up kamere kako bi maksimalno povećao veličinu displeja.

PCPress.rs Image

Iz kompanije se još uvek nije ništa čulo o Vivo Nex 3 modelu, tako da postoji šansa da glasine nisu potpuno tačne. Ostaje da se vidi hoće li Vivo biti prvi koji će odneti pobedu na ovom polju, ili pak neka druga kompanija koja bude bolje upotrebila pop-up kamere.

Izvor: Ubergizmo

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , ,