Panasonic beleži pad prodaje
Panasonic je saopštio da je njen operativni profit u prvom kvartalu opao za 7%.
Panasonic je zabeležio pad prodaje baterija za automobile ali i pad u profitu u prvom kvartalu. Operativni prihod je ključni segment koji je usko povezan sa proizvodnjom baterije za Tesline automobile. Tokom godinu dana ovaj profit je opao za 27%, što je drastičan i nagli pad.
Kompanije je ukazala i da ima dodatne troškove koji su povezani sa izgradnjom fabrike automobilskih baterija u američkoj državi. Slabi rezultati prodaje su ipak pokazatelji da dolazi do usporavanja potražnje za električnim vozilima.
Izgledi prodaje EV u SAD-u su takođe sve neizvesniju u klimi predsedničkih izbora koji u velikoj meri mogu da imaju uticaja na budući razvoj ove industrije.
Panasonic je rešio da proširi svoje poslovanje na severnoameričko tržište otvarajući svoju drugu fabriku na ovom delu planete. Tokom sledeće godine je planirano otvaranje treće koja bi se nalazila u Nevadi.
Ova kompanija nije jedina koja se trenutno suočava sa padom profita zbog sve manje potražnje za baterijama namenjenim EV. I druge kompanije su prijavile veoma slične procente pada što jasno ukazuje da je potreba za EV u toku poslednjih godinu dana u značajnoj meri opala.
Izvor: usenews.com