Prodaja digitalne muzike u padu zbog striming servisa
Strimovanje muzike idealno je za sve one koji traže brzu dopunu svojoj postojećoj digitalnoj muzičkoj kolekciji ili za one koji jednostavno žele odmah da odaberu ono što im se sluša u datom trenutku bez ikakvih ograničenja.
No, upravo iz tog razloga, agencija Nielsen je došla do podataka koji pokazuju da je kupovina digitalne muzike u padu. Ovaj pad iznosi 12%, a razlog za to su svakako servisi koji omogućavaju korisnicima da pretplatom koriste neograničenu količinu muzike. Ovi servisi su zabeležili rast od 42% u poređenju sa prvom polovinom prethodne godine.
Istaživanje isključuje tržišta u kojima internet konekcija još uvek nije dovoljno brza i stabilna, da bi se korisnici odlučili za streaming servise. Google već ima svoj streaming servis (Play Music All Access), a ovom prilikom se spominje da je Apple kupio kompaniju Beats, koja takođe ima servis za streamovanje muzike, mada još uvek nije precizno da li će se Apple u ovom slučaju fokusirati na hardver ili usluge kompanije Beats. Zanimljivo je i to da je prodaja fizičkih medija, tačnije vinila, ponovo porasla za 40,4% u poređenju sa istim periodom prošle godine.
Spotify, Rdio, Deezer, a sada i Amazon Prime takođe se otimaju za nove korisnike u ovom novom svetu muzike “na zahtev”. Ostaje nam samo da vidimo koja kompanija će osvojiti tržište u ovoj trci kod nas.
Izvor: Digital Trends
Play Music All Access – nije dostupan u Srbiji
Spotify – nije dostupan u Srbiji
Rdio – nije dostupan u Srbiji
Ne kažu dzabe da smo Banana država.