BIZIT 11 - prvi dan

Programeri će uskoro moći da oglašavaju svoje Android aplikacije

Programerima aplikacija ponekad može biti teško da promovišu svoje aplikacije na Google Play-u i da navedu ljude da ih stvarno preuzmu.

PCPress.rs Image

3 nove alatke za programere

Pogotovo sada kada se svet menja i svake godine postaje sve digitalniji. Otprilike 3 miliona aplikacija je dostupno od oko 700.000 programera, pa nije lako novom programeru da se istakne. Međutim, ako ste spremni da platite za promociju aplikacije, dobra vest: Google izlaže više alata kako biste svoju aplikaciju za Android mogli efikasnije da promovišete u celom Google ekosistemu, uključujući Google search. Jedan od njih su oglasne kampanje. Oglasne kampanje već postoje na Android pametnim telefonima i koriste mašinsko učenje za pronalaženje relevantnih korisnika pametnih telefona širom Google searcha, YouTube-a, Play-a, Discover-a i drugih delova Google ekosistema, a sada Google prvi put proširuje svoj domet i na verziju za računare Google browsera, kao i Google Display Network za kampanje na Android-u.

Google već na vidnom mestu prikazuje aplikacije iz Google Play prodavnice kada tražite odgovarajući termin. Google takođe shvata da, baš kao što je važno da se povežete sa korisnicima Android-a na mestima kao što je Google search da biste povećali vidljivost svoje aplikacije, takođe merenjem odgovarajućih događaja u aplikaciji, možete da shvatite šta se dešava nakon prve instalacije. Zbog toga Google predstavlja Google Analitics za Firebase SDK, koji omogućava oglašavačima i programerima da grade i edituju prilagođene događaje u aplikaciji bez pisanja bilo kog koda, kao što je evidentiranje „kupovine“ na stranici za potvrdu.

Pročitajte i:  Android 16 i tekuća obaveštenja poput iPhone-ovih

Konačno, postoji in-link validator i ROI tool. Depp linking unutar aplikacije omogućava korisnicima da pređu direktno na jedno odredište ili odredišnu stranicu, ali za to je potreban veliki tehnički napor. Pomoću ove nove Google alatke programeri će moći brzo da poprave prekinute dubinske veze i izračunaju povrat ulaganja za integrisanje dubinskih veza u svoj Google Ads. Pomoću ove 3 nove alatke Google se nada da će vam izdvajanje aplikacije na mestima poput Google search postati malo lakše.

Izvor: Xda-developers

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: ,