realme predstavlja budućnost fotografisanja sa realme 12 Pro serijom
realme, najbrže rastući brend pametnih telefona globalno, najavio je na događaju u Las Vegasu da će realme 12 Pro serija posedovati vodeći periskop telefoto objektiv. Prisutni su imali priliku da pogledaju nadolazeću realme 12 Pro seriju, a neki sugerišu da bi to mogao biti vodeći telefon za obradu slika u svojoj kategoriji.
realme počinje svoju „godinu fotografije“, te prvi ovogodišnji uređaj, C67, donosi moćne nadogradnje u odnosu na svog prethodnika C55, i uskoro možemo očekivati njegovo lansiranje u Evropi.
Osnivač i izvršni direktor realme-a, Skaj Li, nedavno je objavio otvoreno pismo u kojem najavljuje da će 2024. biti i godina rebrendiranja. Kompanija je takođe predstavila svoj novi slogan „Make it real“ i repozicionirala se kao tehnološki brend koji bolje razume mlade korisnike.
Osnaživanje mladih korisnika sa Next Gen fotografisanjem kroz flegšip periskop telefoto objektiv
realme je prepoznao preferencije među mladim korisnicima, te i njihovu želju da koriste telefoto objektive sa 3X zumom ili većim, a da bi se omogućili visoki nivoi zuma na tankim telefonima, telefoto periskop je jedini održiv izbor. Bez obzira na to, ova tehnologija predstavlja tehničke izazove i visoke troškove, obično rezervisane za flegšip telefone. realme je premostio ovu prazninu tako što će vodeću ekskluzivnu periskopsku telefoto tehnologiju učiniti dostupnom široj publici mladih korisnika.
realme je razvio sopstvenu telefoto formulu za periskop kako bi obezbedio vrhunski kvalitet slike u različitim uslovima, pa će predstojeća realme 12 Pro serija usvojiti isti pristup, integrišući vodeću veličinu senzora, platformu visokih performansi i napredni algoritam za postizanje superiornih performansi snimanja.
Telefoto nove generacije: Najbolji Periskop telefoto objektiv u segmentu
realme 12 Pro serija poboljšava jasnoću i stabilnost noćnog snimka dok minimizira odsjaj i senke, poseduje 3X portretni režim sa zlatnom žižnom daljinom od 71 mm, stvarajući prirodno plitku dubinu polja savršenu za portrete. Pored toga, realme 12 Pro serija vodi svoju klasu u telefoto mogućnostima, nudeći digitalni zum do 120X.
Senzor nove generacije i zum bez gubitka kvaliteta:
realme 12 Pro serija može se pohvaliti najvećim periskopskim telefoto senzorom u segmentu, sa flegšip senzorom OV64B, koji nadmašuje svoje konkurente i odgovara drugim vrhunskim vodećim modelima, dok glavna kamera realme 12 Pro serije ima Soni IMKS890 OIS, koji poboljšava noćnu fotografiju. Ova kamera ima veliki senzor od 1/1,56 inča, žižnu daljinu od 24 mm i otvor blende f/1,8, što ga čini pogodnim za noćnu fotografiju. Uz podršku za OIS, ističe se u obezbeđivanju stabilnog video snimanja i optimizaciji fotografija. Pored toga, realme 12 Pro serija ima periskopski telefoto objektiv i ultra širokougaonu kameru. Nudi zum bez gubitaka pri 0,6X, 1X, 2X, 3X, 5X, pružajući fotografsko iskustvo zuma bez gubitaka u punoj žižnoj dužini, uporedivo sa onim kod flegšip uređaja.
Partnerstvo sa poznatim dizajnerom luksuznih satova
realme je sarađivao sa Ollivijeom Saveom, međunarodnim majstorom dizajna luksuznih satova, na kreiranju luksuznog dizajna za realme 12 Pro seriju. Ollivier Saveo, poznat po svom liderstvu u kompanijama vrhunskih satova i nakita, ranije je sarađivao sa prestižnim švajcarskim brendovima satova, uključujući Rolex, Roger Dubuis, Piaget, Breitling i Quentin. Njegova stručnost odigrala je ključnu ulogu u kreiranju luksuznog dizajna koji realme 12 Pro seriju podiže na nove visine sofisticiranosti.
realme: Tehnološki brend koji bolje razume mlade korisnike:
Novo pozicioniranje realme brenda kao „tehnološkog brenda koji bolje razume mlade korisnike“ u skladu je sa njegovom misijom da pruži tehnološka iskustva koja prevazilaze očekivanja. 2024. označava godinu rebrendiranja za realme, a sa novim sloganom „Make it real“, naglašava se fokus brenda na mlade korisnike.
Dugoročni rast visokog kvaliteta: realme je posvećen postizanju održivog rasta i manje će biti fokusiran na kratkoročne pokazatelje, te će brend dati prioritet faktorima kao što su reputacija, održivost i dugoročni angažman korisnika.
Osnovna konkurentnost: realme prepoznaje da su snaga proizvoda, tehnologije i brenda presudni za njegov uspeh. Brend će nastaviti svoju „Jednostavno bolju strategiju“, fokusirajući se na snagu proizvoda i pojašnjavajući njihovo pozicioniranje. Takođe, ulagaće u tehnološki razvoj performansi, kvalitet slike i dizajn.
Fokus na brendu: realme pomera svoj fokus sa „orijentisanosti na prilike“ na „orijentisan na brend“. Sa jasnim pozicioniranjem i misijom brenda, realme ima za cilj da postane mejnstrim, dok istovremeno pruža konzistentna iskustva brenda i proizvoda koja daju prioritet mladim korisnicima i prevazilaze njihova očekivanja.
realme 12 Pro serija bi trebalo da bude globalno lansirana u januaru, što predstavlja značajan korak napred u realme-ovom putu rebrendiranja, nudeći mladim korisnicima vodeću periskopsku telefoto kameru i luksuzni dizajn.