Top50 2024

Spotify noviteti za podkastere kako bi se privukli novi slušaoci

Spotify je rekao da će se njegova „sledeća faza“ podcastinga odnositi na kreatore – a danas kompanija počinje da isporučuje. Audio gigant najavljuje talas novih ažuriranja fokusiranih na kreatore koji će omogućiti podkasterima da prilagode svoju stranicu emisije i dobiju dublju analitiku o tome ko se uključuje.

PCPress.rs Image

Kreatori će imati više opcija da prilagode svoju podkast stranicu, uključujući mogućnost da istaknu određene epizode, unakrsno promovišu druge podkastove i prikazuju promotivne banere za svoj plaćeni sadržaj. Spotify za podkastere će takođe omogućiti kreatorima da vide trendove podataka o pojedinačnim epizodama i otkriju specifične izvore utisaka. Čini se da je Spotify-jev cilj dvostruk sa ovim novim ažuriranjima: kreatori će imati veću kontrolu nad načinom na koji se pojavljuju slušaocima, a slušaoci će imati pristup više informacija koje će pomoći u otkrivanju podcasta.

Renoviranje audio giganta usmereno na kreatore stiže iste nedelje kada je Apple Podcasts otkrio ažuriranja svog programa pretplate za kreatore. Čini se da oba razvoja sugerišu da podkasti više nisu samo još jedna vertikala sadržaja za obe kompanije – dve platforme žele da ih podkasteri vide kao ozbiljne poslove, a ne kao prazne sadržaje.

Pročitajte i:  Google povezuje Spotify sa svojim Gemini AI asistentom

Najveća ažuriranja Spotify-a su oko promocije. Trenutno, podkasteri samo dobijaju kratku biografiju i listu epizoda na svojoj stranici emisije. Ali nakon ovog ažuriranja, kreatori će moći da se povežu sa društvenim medijima, istaknu epizodu kao „najbolje mesto za početak“ koja će biti predstavljena ispred i u sredini, i zakačiti još dva dela Spotify sadržaja (bilo da je to još jedan podcast , plejlistu ili audio-knjigu) da biste istakli više njihovog rada.

Kreatori sa plaćenim pretplatama će takođe moći da prikažu promotivne banere na svojoj stranici za prikazivanje ako koriste Spotify Open Access, koji povezuje pretplate sa Patreona i drugih plaćenih usluga. Podizanje svesti o plaćenim ili premium ponudama predstavlja izazov za mnoge emisije, posebno imajući u vidu ograničene opcije (do nedavno) da ih istakne među igračima podcasta.

Ažuriranja takođe daju podkasterima veću kontrolu nad načinom na koji će se pojaviti na predstojećem redizajn početne stranice Spotify-a. Spotify-jev novi dizajn kućnog feeda uključivao je automatski generisane preglede preporučenih podcasta za korisnike. Umesto da budu na milosti Spotify-jevih alata za mašinsko učenje kako bi odabrali najbolji zvučni zapis iz svoje emisije, podkasteri će sada moći da izaberu sopstveni audio pregled.

Pročitajte i:  Spotify će imati istoriju slušanja do 90 dana unazad

Drugi veliki napredak za kreatore biće novi skup analitike utisaka. Kreatori će moći da vide ukupan broj prikaza za svoje emisije i pojedinačne epizode ​​tokom perioda od 30 dana, kao i podatke o trendovima za oba. Kreatori će moći da saznaju da li su utisci došli sa Spotify polica preporuka, nedavno puštanih emisija ili pregleda podkasta. Takođe će moći da vide koji utisci su došli direktno iz pretraga korisnika, top-lista, Spotify-jevih uredničkih izbora, sačuvanih epizoda ili emisija – kao i plejlista koje su kreirali korisnici.

Nova analitika monetizacije takođe dolazi u planu ove jeseni. Hostovani autori koji zarađuju putem automatizovanih oglasa, oglasa i pretplata na podkast sada mogu da mere učinak ovih kampanja.

Spotify nije dao određeni vremenski okvir kada će sve promene stići. Kompanija još uvek polako uvodi svoj novi kućni feed u stilu TikTok-a, proces za koji je kompanija rekla da će trajati više kvartala dok testira performanse i usavršava dizajn.

Izvor: TheVerge

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: ,