Streaming servisi sve više liče na običnu televiziju
Svi se sećamo vremena kad je Netflix izgledao kao revolucija – bio je pravi portal ka drugačijem, ka serijama i filmovima koji na običnoj televiziji ne bi mogli da postoje. Ta vremena su prošla, budući da i streaming servisi sada žele sigurnije sadržaje.

Sigurniji sadržaji znače i sigurniji profit, što je posebno važno danas kada je sve skupo, pa mnogi odustaju od stvari kojem im nisu neophodne. Bez serija i filmova može da se preživi (ne i da se živi), pa servisi beleže manje zarade. Sve se preduzima da bi se što više zaradilo, pa se gledaocima nude reklame i sadržaji koji privlače mase. Originalnost nikoga više ne zanima.
Streaming je nudio drugačije serije i filmove, pa su i manjine konačno dobile dugo čekani prostor. Konzervativnih gledalaca je ipak mnogo više, pa je i broj sadržaja pravljen za njih (ponovo) u porastu. Sve ovo ne znači da se ne pravi ništa novo – očekuje se da tokom 2025. godine servisi povećaju budžete. Agencija Ampere Analysis prognozira da će to biti povećanje od oko 0,4%, što znači da će ukupan budžet premašiti 248 milijardi dolara. Prošle godine je taj porast ipak bio veći – 2%, ali su za to između ostalih odgovorne i Letnje olimpijske igre i američki predsednički izbori.

Servisi kupuju sve manje i manje originalnih scenarija – opada broj naručenih serija: 2019. godine je to bilo 304, a 2024. tek 285. Najviše su pogođene komedije, a situacija nije bolja ni za animirane sadržaje. Svet je izgleda postao preozbiljan, a streaming servisi sve više liče na običnu televiziju. Ko zna, možda uskoro na nekom od njih počne i repriza Boljeg života.