BIZIT 2024

TikTok pokreće muzičko takmičenje uživo

TikTok će biti domaćin muzičkog takmičenja sličnog popularnim emisijama talenata kao što je The Voice, saopštila je kompanija. Takmičenje pod nazivom Gimme the Mic održaće se na TikTok strimingu uživo i uključivaće glasanje obožavatelja uživo kao deo takmičenja.

PCPress.rs Image

Takmičenje je podeljeno na tri dela: audiciju, polufinale i veliko finale. Počevši od danas, budući umetnici mogu da pošalju video sa audicije od 30 sekundi koristeći hashtag #GIMMETHEMIC. Najboljih 30 prijavljenih će se zatim plasirati u polufinale, gde će se upariti i nastupiti u događaju koji se prenosi uživo. Gledaoci uživo će moći da glasaju za svoje favorite kako bi napredovali. Američko finale 10. septembra uključiće 10 najboljih izvođača — od kojih će jedan moći da se takmiči u globalnom takmičenju sa pobednicima iz celog sveta.

Poslednjih godina, TikTok je postao pravi hitmejker. Stare pesme koje postaju viralne ponovo se pojavljuju na Bilbordovim listama, a kratki isečci numera relativno opskurnih izvođača probijaju se u mejnstrim. Takmičenje „Gimme the Mic“ moglo bi da bude još jedan način da muzičari postignu uspeh – ali prve nagrade za pobedu na takmičenju izgledaju neodoljivo, i to je lepo rečeno.

Pročitajte i:  ByteDance, vlasnik TikTok-a predstavio prvi set slušalica

Pobednik američkog takmičenja će dobiti 50.000 „Dijamanata“, TikTok-ove valute u aplikaciji koja se može zameniti i povući za stvarni novac. Problem je u tome što TikTok zapravo neće reći koliko 50.000 dijamanata vredi u USD. Prethodne procene na veb lokacijama uticajnih ljudi navode da je vrednost oko 0,05 dolara po dijamantu, što znači da bi nagrada iznosila oko 2.500 dolara. TikTok nije odgovorio na pitanja The Verge o tačnim trenutnim stopama konverzije.

TikTok obično zadržava 50 odsto zarade kreatora od poklona u aplikaciji, ali portparol Zachari Kizer rekao je za The Verge da nagrade iz takmičenja neće biti podložne porezu.

TikTok već mesecima ulaže u svoj uređaj za striming uživo, posebno u događaje osetljive na vreme koji uključuju učešće publike. U februaru je kompanija najavila seriju trivijalnih igara uživo sličnih onome što je HK Trivia radio pre mnogo godina pre nego što se srušio i spalio. TikTok je takođe stalno dodao više alata za kreatore za striming uživo, kao što je veća kontrola nad tim ko može da gleda strimove.

Pročitajte i:  TikTok Sound Search - ono što su korisnici čekali

Izvor: TheVerge

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: