Tržište pametnih satova u velikom porastu
Strategy Analytics je objavio najnoviji izveštaj, u kome je obuhvaćeno tržište pametnih satova. Analiza se odnosi na drugi ovogodišnji kvartal, i celokupno tržište pametnih satova je doživelo veliki rast, što su ohrabrujuće vesti. Nedavno je objavljeno i da se očekuje da ća Apple nakonm 2020. godine više zarađivati od nosivih uređaja nego od računara ili telefona, pa se definitivno čini da su pokazatelji tržišnih performansi u rangu sa očekivanjima.
Stoga, kako stoje stvari? Ispostavlja se da se u drugom kvartalu tržište pametnih satova uvećalo za čak 44% u odnosu na isti period prethodne godine. Ukupne isporuke su porasle sa 8,6 miliona isporučenih uređaja u drugom kvartalu 2018. na 12,3 miliona u drugom kvartalu ove godine. Što se tiče brendova, Apple i dalje dominira ovim tržištem sa čak 5,7 miliona isporučenih pametnih satova, čime za sebe osigurava 46,4% ovog dela tržišta kada je broj isporučenih uređaja u pitanju. Istovremeno, kompanija beleži snažan rast sa prošlogodišnjih 3,8 miliona isporučenih uređaja, posmatrano u istom periodu.
Ipak, što se tiče uvećanja tržišnog udela, najbolji posao je napravio južnokorejski Samsung. Njihove isporuke su više nego udvostručene – sa 900 hiljada na dva miliona isporučenih uređaja! Zahvaljujući tome, ovaj gigant sveta potrošačke elektronike je izbio na drugo mesto. Interesantno je da je Fitbit sa drugog pao na treće mesto, i to uz smanjen obim isporuka – sa 1,3 na 1,2 miliona isporučenih uređaja.
Očekuje se da će predstavljanje novog Galaxy Watch Active2 pametnog sata pomoći Samsungu da ostvari još bolje rezultate tokom trećeg kvartala.
Izvor: GSMArena