Verizon objavio da je mreža stabilizovana nakon velikog pada
Verizon korisnici prijavili su široko rasprostranjene probleme sa mobilnom mrežom širom Sjedinjenih Država u ponedeljak. Problemi su započeli oko 9:30 ujutro po istočnom vremenu (ET), a stotine hiljada ljudi prijavilo je probleme sa mobilnim uslugama na sajtu Downdetector, koji prati izveštaje o prekidima usluga.
Prijavljeni problemi i reakcija Verizona
Mnogi korisnici su tvrdili da nisu mogli da obavljaju ili primaju pozive niti da šalju poruke. Oni sa iPhone uređajima mogli su primetiti natpis “SOS” umesto uobičajenih traka za signal u gornjem desnom uglu ekrana, što se obično dešava kada postoji ograničena ili nikakva usluga. Međutim, iPhone korisnici su i dalje mogli da upućuju hitne pozive preko drugih mreža.
Downdetector je pokazao da su problemi bili najizraženiji u Njujorku, Nju Džersiju, Džordžiji, kao i na istočnoj obali i u srednjem zapadu. Uski žuti pojas izveštaja pojavio se i na zapadnoj obali oko 1:10 popodne po istočnom vremenu, zajedno sa sve jačim žarištem u Los Anđelesu.
Verizon je potvrdio da su neki korisnici iskusili prekid usluge. “Naši inženjeri su angažovani i radimo brzo na rešavanju problema”, napisala je kompanija na mreži X u 11:48. Uzrok prekida još uvek nije poznat.
Do 3:45 po istočnom vremenu, Verizon još uvek nije pružio ažuriranje putem mreže X. Korisnici su i dalje prijavljivali probleme na Downdetectoru, sa skoro 48.000 prijava u 3:10.
U 5:04 po istočnom vremenu, kompanija je tvitovala da je “usluga počela da se obnavlja”, a izveštaji o prekidima na Downdetectoru su pali ispod 30.000. U 7:18 po istočnom vremenu, Verizon je objavio da su njihovi inženjeri “potpuno obnovili današnji prekid mreže”. Broj prijava na Downdetectoru opao je ispod 3.500. I dalje nije poznato šta je uzrokovalo prekid.
Izvor: Engadget