Vip uveo novi sistem za podršku korisnicima
Kompanija Vip mobile je u saradnji sa HP-om implementirao CRM rešenje najnovije generacije, kako bi omogućio bolje upravljanje njihovim zahtevima i upitima korisnika.
Implementirano rešenje efikasnije povezuje podatke na nivou cele kompanije, od korisničkog servisa do sektora prodaje i marketinga, ali i omogućuje da Vip brže reaguje na zahteve tržišta, menja ili uvodi konkurentne tarife i promocije, kažu iz ove kompanije.
U praksi, novi CRM sistem će omogućiti da agenti Vip korisničkog servisa i zaposleni na prodajnim mestima imaju objedinjeni uvid u celokupnu interakciju korisnika sa kompanijom, što skraćuje vreme obrade i rešavanja prispelih zahteva.
Uvođenje novog sistema prati slične CRM transformacije koje su nedavno završene i na drugim tržištima Telekom Austrija Grupe, hrvatskom Vipnetu i Vip operateru u Makedoniji.