Virtuelna realnost kao pomoć pri izboru automobila
Zahvaljujući virtuelnoj realnosti izbor automobila iz prethodno odštampane brošure mogao bi da postane stvar prošlosti, pa će kupci moći da biraju osobine, te boju modela koji žele, a samo uz pomoć 3D naočara.
Naime, radi se o najnovijoj viziji kompanije SEAT Group, koja je pod kontrolom Volkswagen-a, a koja proizvodi i isporučuje automobile u 80 zemalja. Kupci će, pored dizajna, moći i da testiraju automobil, te ga „provozaju“ u okviru tehnologije virtuelne realnosti. Tako je model SEAT Ibiza, koji je proizveden u Španiji, imao 95 hiljada virtuelnih probnih vožnji tokom razvojnog perioda. Tokom tri godine, koliko je taj period trajao, delovi automobila testirani su uz pomoć simulacija.
Virtuelna realnost u procesu proizvodnje modela SEAT Ateca uticala je na smanjenje cene automobila, te pomogla da se dođe do 800 poboljšanja pre nego što je automobil ušao u proizvodni proces. Tako je za SEAT Group, koja je tokom 2017. godine prodala preko 450 hiljada automobila, virtuelna realnost skratila proces proizvodnje za 30%, te uticala na brojna poboljšanja u periodu pre nego što vozila stignu u proizvodne pogone.
Izvor: Media Post