X će omogućiti političko oglašavanje tokom predsedničke kampanje
Kompanija ranije poznata kao Twitter u potpunosti poništava dugogodišnju zabranu političkog oglašavanja nakon što je prvi put olabavila svoja pravila u januaru. X je u ažuriranju rekao da će ponovo otvoriti svoja vrata političkim oglašivačima svih pravaca.
Otvaranje političkih reklama može doneti veliki profit
Twitter je prvi put zabranio političke oglase 2019. godine, a tadašnji izvršni direktor Džek Dorsi je rekao da doseg političke poruke treba zaraditi, a ne kupiti. To je počelo da se menja ranije ove godine kada je kompanija ublažila ograničenja za oglase zasnovane na uzrocima, navodeći važnost javnog razgovora o važnim temama.
Sada je nejasno da li postoji bilo kakva politička reklama koja bi bila zabranjena na X sve dok se pridržava pravila kompanije. Treba napomenuti da X tek treba da ažurira stranice podrške na kojima su navedena pravila o političkim oglasima. Promene politike mogle bi da imaju značajne implikacije na predstojeće izbore 2024. godine.
Otvaranje političkih reklama bi takođe moglo biti velika blagodat za X-ov oglasni biznis, koji je pao za 50% od prošlogodišnjeg preuzimanja Elona Maska. Iako su konvencionalni oglašivači sve više izbegavali platformu, političkim kampanjama je možda teže da se drže podalje uoči velikih izbora.
Izvor: Engadget