YouTube proširuje funkcije kupovine
YouTube donosi funkcije kupovine u svoju uslugu kratkih video snimaka nalik TikTok-u, jer nastoji da diverzifikuje svoj tok prihoda koji je smanjen zbog pada potrošnje na oglase, izvestio je FinancialTimes .
Prodaja oglasa na YouTube-u u vlasništvu kompanije Alphabet pala je na 7,07 milijardi dolara u trećem kvartalu sa 7,2 milijarde dolara godinu dana ranije, pošto su neki oglašivači povukli svoju potrošnju na oglase suočeni sa ekonomskim usporavanjem.
Servis za striming takođe testira nove šeme provizije za influensere koji prodaju proizvode preko linkova u video snimcima, navodi list.
YouTube nije odmah odgovorio na Reuters-ov zahtev za komentar.
Izveštaj dolazi mesecima nakon što je Jutjub predstavio novi način na koji kreatori mogu da zarade na kratkim video snimcima, uvodeći oglašavanje na svojoj video funkciji Shorts i dajući kreatorima video snimaka 45% prihoda.
Dominantni video sajt na internetu se borio da se takmiči sa TikTok-om, aplikacijom koja je počela da hostuje video snimke za sinhronizaciju usana i ples i koja je kasnije porasla na milijardu korisnika mesečno.
Izvor: Reuters