YouTube se bori protiv mamca za klikove
YouTube zauzima oštriji stav prema mamcima za klikove, rekavši da će ukloniti sadržaj sa naslovima ili sličicama koje obećavaju gledaocima „nešto što video ne isporučuje“, kao što je ranije primetio TechCrunch. Ova promena će se prvo „polako“ primeniti u Indiji, prema YouTube blogu, ali će se „proširiti na više zemalja“ u „narednim mesecima“, rekao je portparol YouTube Jack Malon u izjavi za The Verge.
YouTube kaže da će se ova politika boriti protiv „neverovatnog“ mamaca za klikove koji obmanjuje gledaoce, sa posebnim fokusom na video snimke koji se odnose na „najnovije vesti“ ili „trenutne događaje“. Primeri eklatantnog mamca za klikove kompanije uključuju video sa naslovom „predsednik je podneo ostavku!“ to se zapravo ne odnosi na ostavku ili sličicu „glavnih političkih vesti“ prikačenu uz video bez sadržaja vesti.
Kako se smernice uvode u Indiju, YouTube će ukloniti sadržaj koji krši pravila bez izricanja opomene kreatorima, barem u početku. „I dok nastavljamo da obrazujemo kreatore, naši napori za sprovođenje će dati prioritet novim otpremanjima video snimaka u budućnosti“, kaže YouTube.
Izvor: TheVerge