Apple-ovi kupci nezadovoljni novim dizajnom ikonice za App Store
Dizajn za Apple-ove proizvode obično ne izaziva negativne reakcije među armijom vernih kupaca, ali nedavne izmene u izgledu, sada već kultne, ikonice za App Store u okviru test-verzije za Mac i iOS, proizvele su veliki broj negativnih reakcija.
Stari dizajn ikonice – olovka, četkica i lenjir, koji su postavljeni tako da formiraju slovo A – nije izazivao reakcije u prošlosti. Novi izgled ostavlja puno prostora za interpretaciju, a mnogi se pitaju zašto izgleda kao tri štapića koji formiraju trougao.
New @AppStore icon. To clear this up: there's nothing wrong with incorporating implicit shadows in a glyph. This is just a bad glyph. pic.twitter.com/otf64i393J
— Eli Schiff (@eli_schiff) August 14, 2017
Stručnjaci ističu da ne bi trebalo popravljati stvari koje dobro funkcionišu, ali glavni dizajner za Apple, Jony Ive, kaže da je redizajn neophodan, budući da su prošli dani kad su ikonice predstavljane simbolima za predmete koje zamenjuju u virtuelnom svetu. Tako su olovka, četkica i lenjir ostaci prethodne ere, što ne znači da će biti lako da se uklone.
Already working on a revolutionary new App Store icon for iOS 12. #iOS #OneMoreThing pic.twitter.com/ozHonlXfYZ
— not Jony Ive (@JonyIveParody) August 14, 2017
Beta verzije za Mac i iOS operativne sisteme još uvek nisu gotove, tako da je moguće da se dizajn vrati u prvobitno stanje. Reakcije onih koji kupuju Apple-ove proizvode su svakako problem prvog sveta, ali je to ono što bi kompaniju trebalo najviše da interesuje.
Izvor: fortune.com