Atlassian poslovni sistemi ne rade već nedelju dana
Popularni poslovni sistemi kompanije Atlassian, kao što su Jira Software, Jira Work Management, Jira Service Management, Confluence, Opsgenie Cloud, Statuspage i Atlassian Access, već skoro nedelju dana nisu dostupni za oko 400 korisnika. Iako ta brojka čini samo 0.18 procenata od njihovih 226.000 klijenata, problem je ogroman, jer one ne mogu da pristupe svojim poslovnim podacima.
Atlassian je izdao saopštenje u kome navodi da nije u pitanju sajber napad, niti da je neko neautorizovan uspeo da dopre do korisničkih podataka. Navodno su prekid prouzrokovale neispravne skripte za održavanje, koje su greškom isključile nekoliko njihovih cloud servisa. Međutim, po svemu sudeći bilo te skripte su napravile mnogo više štete.
Incident se desio 5. aprila, a čim je problem uočen, kompanija je mobilisala više stotina inženjera kako bi što pre sve vratili u normalno stanje. Na svom sajtu, Atlassian je na svaka tri sata obaveštavao korisnike o progresu. Do 10. aprila, skoro svi oštećeni korisnici mogli su da se loguju na svoje sisteme, mada još uvek nemaju pristup svim servisima.
U saopštenju, Atlassian se izvinjava zbog neprijatnosti koje je prouzrokovao klijentima i navodi da očekuju da će većina servisa biti oporavljena sa minimalnim, ili bez gubitka podataka.
Izvor: ZDNet