BIZIT 2020 predavači – Aleksandar Ašković
Na godišnjoj konferenciji BIZIT uvek se trudimo da dovedemo eminentne stručnjake iz oblasti IT-ja i biznisa, koji će i ove godine iz prostorija Kluba poslanika, u Beogradu, 4. i 5. novembra imati prilike da prenesu svoja znanja i iskustva na zainteresivane posetioce. Između ostalih imaćete prilike da čujete Aleksandra Aškovića, YouTube expert, koji od 2014. godine pomaže pojedincima i kompanijama da uspešno nastupe na YouTube-u, a kog smo u skladu sa temom konferencije pitali kako je pandemija uticala na oblast kojom se bavi.
U kojoj meri će svetska ekonomija biti pogođena kovid krizom i da li sledi brz oporavak?
Svetska pandemija će dramatično uticati na svetsku ekonomiju. I pre Covid-19 nam je pretila kriza, jer je došlo do usporenja ekonomija, a sada će ti trendovi biti još više izraženi jer je veliki broj privrednih grana (turizam, avio prevoz, ugostitelji…) pogođen zbog restrikcija koje nam je nametnula pandemija.
Kako je pandemija uticala na Vaš posao?
Kako sam ja već dugi niz godina freelancer koji radi od kuće, promena je bila minimalna. Naravno mentalni pritisak je izražen, ali to je nešto sa čime se sada moraju nositi svi građani naše zemlje ili sveta.
Šta očekujete u narednom periodu, više rada od kuće ili povratak regularnom režimu?
Mislim da je rad od kuće, tokom ove pandemije, dobio prelaznu ocenu kod velikog broja kompanija. Sa jedne strane rad sa distribuiranim timom zahteva drugačiju poslovnu kulturu, zahteva korišćenje novih alata, zahteva i nove menadžerske sposobnosti ali sa druge strane veliki broj kompanija je u analizama primetio da se efikasnost radnika u nekim segmentima povećala. Naravno raditi od kuće nije nimalo lako i zahteva od osobe određeni nivo organizacije, koji joj nije potreban na poslu. Po mom mišljenju rad od kuće će u budućnosti postati prilično ravnopravan sa radom iz kancelarije što ima svoje i dobre i loše strane kako za kompanije tako i za radnike.
Na ovogodišnjoj konferenciji BIZIT 2020 Aleksandar će predstaviti ne samo osnovne SEO principe vezane za YouTube već će i na adekvatnim primerima pokazati koja vrsta sadržaja ima uspeha kod korisnika. Glavni razlog nerazumevanja same platforme je upravo nerazumevanje na kojim principima ona funkcionše. Statistike kažu da je YouTube drugi pretraživač po poseti na svetu (Google prvi), posećuje ga preko 50 miliona posetilaca dnevno, mora da uskladišiti 500 sati video materijala svakog minuta i generiše pet milijardi pregleda svakoga dana. Pored svih ovih statistika, srpske kompanije kao da pomalo zaziru od YouTube-a, već je koriste kao hosting servis, smatra Ašković. Prijavite se na sajtu bizit.rs i vidimo se 4. i 5. novembra!