Četiri UEPS priznanja za Direct Media Creative
Kampanja kreativaca Direct Medije “Kad budeš bila spremna”, posvećena žrtvama seksualnog nasilja, osvojila je čak četiri priznanja na ovogodišnjem UEPS takmičenju.
Kampanja koja je prerasla u svojevrsni pokret podrške, osvojila je prvo mesto u kategoriji Kreativna upotreba medija, dve srebrne medalje u kategorijama OOH kampanja i Online marketing kampanja i bronzanu medalju u kategoriji CSR – Profitni sektor.
Ovaj projekat sektora Kreative Direct Medije i Alma Quattro kao medijskog partnera, na čelu sa Stefanom Gajićem, art direktorom Direct Medije kao idejnim tvorcem kampanje, nastao je spontano, u želji da se žrtvama seksualnog nasilja pruži podrška i da odgovor na pitanje koje jedan deo javnosti postavlja žrtvama: zašto nisu rekle ranije?
U skladu sa ciljem projekta, kreirana je poruka koja ilustruje vreme i podiže svest o tome koliko je ono važno žrtvama seksualnog, ali i drugog nasilja. Da bi se cela poruka „Kad budeš bila spremna“ ispisala potrebno je vreme. Slogan se pojavio kada je bio spreman, baš kao što je i žrtva istupila kada je bila spremna.
“Ponosni smo na to što ova kampanja niže nagrade i dobija simpatije stručne javnosti, kolega iz industrije. Činjenica da je osvojila čak četiri priznanja u različitim kategorijama, dovoljno govori o kompleksnosti projekta i potrebi da on komunicira sa najširom ciljnom grupom po zaista osetljivoj temi. Drago nam je što je ova komunikacija bila uspešna i što je naša poruka osnažila veliki broj žrtava seksualnog nasilja”, izjavio je Stefan Gajić, Art Director u DIRECT MEDIA United Solutions.
Ako još uvek niste, obavezno pogledajte “Kad budeš bila spremna” video:
Spisak svih dobitnika UEPS nagrade možete videti ovde.