CrowdStrike navodi da problemi sa Delta-om nisu njihova krivica
Avio kompanija se navodno povukla iz ponuda za pomoć iako je otkazala hiljade letova.
Avio kompanija je otkazala više od 5.000 letova
CrowdStrike je pretrpeo mnogo kritike zbog ogromnog IT prekida koje je prošlog meseca zaustavilo mnoge računske sisteme na planeti. Jedna stvar koju kompanija ne želi da prihvati kao punu krivicu je ozbiljni problem sa letovima Delta-e.
CEO Delta-e, Ed Bastian, naveo je prošle nedelje da kompanija nije imala „drugog izbora“ nego da potraži odštetu. Avio kompanija je otkazala više od 5.000 letova. Kompanija je navela da očekuje troškove od više od 500 miliona dolara u izgubljenim prihodima i kompenzaciji putnicima.
Međutim, CrowdStrike tvrdi da je nudio pomoć Delta-i nekoliko puta, ali je bio odbijen. „CrowdStrike je neumorno radio kako bi pomogao svojim kupcima da obnove pogođene sisteme i obnove usluge za svoje korisnike,“ napisao je advokat CrowdStrike-a Michael Carlinsky u pismu svom kolegi iz Delta-e. „Nekoliko sati nakon incidenta, CrowdStrike je kontaktirao Delta-u da ponudi pomoć i osigura da Delta bude obaveštena o dostupnoj ispravci. Dodatno, CEO CrowdStrike-a je lično kontaktirao CEO-a Delta-e da ponudi pomoć na licu mesta, ali nije dobio odgovor.“
Carlinsky dalje navodi da, ako Delta potegne pravne korake, moraće da objasni „zašto su Delta-e konkurenti, suočeni sa sličnim izazovima, brže obnovili operacije“ i zašto je odbila besplatnu pomoć od CrowdStrike-ovih tehničara „koji su pomogli mnogim drugim kupcima da obnove operacije mnogo brže od Delta-e.“ Advokat dodaje da je odgovornost CrowdStrike-a ugovorom ograničena „na jedno-digitne milione.“
Tim za odnose sa javnošću CrowdStrike-a je prošle nedelje dao slične komentare o Delta-i koja je odbila „naše ponovljene napore da joj pomognemo u brzom oporavku.“ Međutim, formalno pismo od advokata kompanije ima malo veću težinu, posebno usred pretnje pravnim radnjama.
Izvor: Engadget