Cyberpunk 2077 – pun razvoj igre izgleda nije počeo do 2016.
Novi izveštaj govori o nečemu što je promaklo budnom oku javnosti, a to je da je problem u prevelikom samopouzdanju menadžmenta CD Project Red-a, za koji je otkriveno da je pun razvoj igre, koja je najavljena 2012. godine, u stvari počeo 2016. godine!
Bloomberg piše da su, u intervjuu koji mu je dalo 20 sadašnjih i bivših zaposlenih u CD Project Red-u, saznali da je u toku razvoja igra bila preplavljena nerealnim rokovima i tehničkim problemima. Kompanija je “pritisnula dugme za reset” 2016. godine, međutim Demo Cyberpunk-a 2077 napravljen za E3 je “skoro u potpunosti bio lažan”, stoji u izveštaju. Razvoj je takođe patio od udara COVID-19 pandemije, pa su programeri za PC verziju i testeri konzole radili razdvojeno jedni od drugih.
Takođe, u jednom delu izveštaja navodi se da je kompanija još bila fokusirana na The Witcher 3 u trenutku kada je 2012. Cyberpunk najavljen. Pretpostavka je da su menadžeri verovali da mogu da ponove uspeh The Witcher 3 naslova. Uz to, možda i najzanimljivija informacija je da je u trenutku kada je bio najavljen 2016. godine, Cyberpunk 2077 bio igra iz trećeg lica.
What went wrong with Cyberpunk 2077? Interviews with more than 20 current and former CD Projekt staff paint a complex picture. Unchecked ambition, technical woes, unrealistic deadlines, and above all, one belief: "We made The Witcher 3 — it'll work out." https://t.co/T56huHkQW8
— Jason Schreier (@jasonschreier) January 16, 2021
Izvor: theverge