BIZIT 11 - prvi dan

Cyberpunk 2077 – pun razvoj igre izgleda nije počeo do 2016.

Novi izveštaj govori o nečemu što je promaklo budnom oku javnosti, a to je da je problem u prevelikom samopouzdanju menadžmenta CD Project Red-a, za koji je otkriveno da je pun razvoj igre, koja je najavljena 2012. godine, u stvari počeo 2016. godine!

PCPress.rs Image

Bloomberg piše da su, u intervjuu koji mu je dalo 20 sadašnjih i bivših zaposlenih u CD Project Red-u, saznali da je u toku razvoja igra bila preplavljena nerealnim rokovima i tehničkim problemima. Kompanija je “pritisnula dugme za reset” 2016. godine, međutim Demo Cyberpunk-a 2077 napravljen za E3 je “skoro u potpunosti bio lažan”, stoji u izveštaju. Razvoj je takođe patio od udara COVID-19 pandemije, pa su programeri za PC verziju i testeri konzole radili razdvojeno jedni od drugih.

Takođe, u jednom delu izveštaja navodi se da je kompanija još bila fokusirana na The Witcher 3 u trenutku kada je 2012. Cyberpunk najavljen. Pretpostavka je da su menadžeri verovali da mogu da ponove uspeh The Witcher 3 naslova. Uz to, možda i najzanimljivija informacija je da je u trenutku kada je bio najavljen 2016. godine, Cyberpunk 2077 bio igra iz trećeg lica.  

Izvor: theverge

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , ,