Facebook ulazi na polje gejminga sa Fb.gg
Facebook želi da zaradi na vremenu koje gejmeri provedu gledajući druge kako igraju, pa je to razlog što je lansirao Fb.gg – destinaciju na kojoj zainteresovani mogu da pronađu sve video-igre koje se emituju uživo preko ove društvene platforme.
Fb.gg će tako prikazivati igre na osnovu gejmera koje korisnik prati, te stranica i grupa kojima se priključio. Na taj način se gejming sadržaji neće gubiti u gužvi News Feed-a, što je prilično korisno za one čiji Facebook prijatelji ne vole gejming koliko i oni. Personalizovane gejming preporuke bi mogle da doprinesu tome da Facebook prestigne YouTube i Twitch na ovom polju, mada bi ovaj korak mogao da se protumači i kao kasno stupanje na gejming scenu.
U međuvremenu Facebook pokreće i novu opciju za monetizovanje gejming scene, a kroz Level Up program koji je namenjen kreatorima gejming sadržaja. Tako će oni koji emituju gejming sadržaje uskoro moći da dobijaju „napojnice“ za igre koje emituju, a u formi virtualne valute. Facebook je ovu valutu najavio još u januaru, te je dobila ime Facebook Stars, budući da će onaj koji emituje gejming sadržaje za svaku zvezdicu koju mu dodele oni koji ga prate od Facebook-a dobijati 0,01 dolar.
Izvor: TechCrunch