BIZIT 11 - prvi dan

FKA twigs reklamira Apple HomePod

FKA twigs je zvezda nove reklame za HomePod iz kompanije Apple, a četvorominutni video prati umetnicu koja se pokreće uz “Til It’s Over” Andersona Paaka.

PCPress.rs Image

U vizuelnom duhu koji je svojstven modernom svetu, twigs se vraća kući posle napornog dana na poslu, te, kada uđe u stan, prvo i jedino što izgovori je „Hej, Siri, pusti mi nešto što volim.“ Ubrzo potom dobija moć da kroz pokret menja svoje okruženje, kako metaforično, tako i doslovno, da bi kasnije u ogledalu zaigrala i sa samom sobom.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=241&v=305ryPvU6A8

Tako je ova reklama više od proste fascinacije proizvodom i pokretom, budući da ukazuje na to da se paralelno sa tehnološkom odvijaju i druge evolucije. Korisnik više nije ono što je nekad bio, a proizvodi su sve više sastavni, te neophodni deo njegovog života. Moderna reklama se sve dublje koncentriše na pojedinca, a video koji reklamira HomePod jasno poručuje da napolju nema više ničega i da je sve što je čoveku potrebno tu, na dohvat ruke. I nije li scena plesa sa sopstvenim odrazom u ogledalu upravo jedna od ključnih tačaka u okviru pomenutih evolucija, a koja jasno poručuje: samodovoljnost i HomePod su sve što vam je potrebno za život koji lako možete da kontrolišete i budete srećni?

Pročitajte i:  Apple zaostaje dve godine u razvoju veštačke inteligencije

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , , ,