Gledanje stvarnog sveta unutar virtuelnog
Od najranijih igara sa pikselima do nečuveno realističnih iskustava današnjice, simulatori letenja su uvek pomerali granice onoga što se može vizuelno rekreirati u video igrici. Jedna je stvar učiniti da prostor izgleda dobro; sasvim je druga stvar verno rekonstruisati kokpit 747 i ceo svet oko koga bi mogao da leti.
U ovoj epizodi The Vergecast, četvrtog i poslednjeg dela naše serije o pet čula video igara, zamolili smo Polygon Charlie Hall da nam pomogne da shvatimo trenutno stanje umetnosti u simulaciji leta. Hall, koji je jednom proveo više od četiri meseca u VR mapiranju ivice galaksije Mlečni put u Elite: Dangerous, ima više iskustva u virtuelnoj kokpitu od većine. Želeli smo da znamo kako profesionalci postavljaju svoje simulatore da bi dobili najrealnije iskustvo i zašto je tako komplikovano da virtuelni svet izgleda kao pravi.
Hall tvrdi da dok VR i XR slušalice obećavaju još realističnija iskustva u budućnosti, najbolji virtuelni kokpit današnjice se i dalje sastoje od podešavanja sa više monitora i GPU-ova koji su gladni energije. To je tačno bez obzira da li igrate u svojoj kući ili koristite zvanične F-22 Raptor i F-35 Lightning simulatore u američkom vazduhoplovstvu. U najbolje verzije ovih podešavanja može biti teško poverovati… dok sami ne vidite.
Izvor: TheVerge