HP kupuje Poly, nekadašnji Plantronics
HP za 3.3 milijarde dolara kupuje kompaniju Poly, s ciljem da unapredi svoju ponudu za hibridno radno okruženje, gde svakako veliku ulogu imaju slušalice i hardver za video konferencije. Akvizicija bi trebala da se završi do kraja ove godine, a za sada se ne zna da li će Poly i dalje funkcionisati kao nezavisni brend, ili će se „utopiti“ u HP-ovu ponudu.
Audio sistemi i oprema za video konferencije
Za one koji ne znaju, Poly je naslednik popularnog i poznatog Plantronics brenda. Prelaskom na novo ime, kompanija se fokusirala na poslovne audio sisteme, kao što su sobe za sastanke i kamere za video konferencije. Tek nekoliko proizvoda je ostalo u kategoriji koja bi se mogla nazvati za kućne korisnike, jer su i te slušalice prvenstveno namenjene za rad od kuće.
Inače, Plantronics je bila jedna od prvih kompanija koja je predstavila bluetooth slušalice, a stekla je reputaciju kao jedan od najboljih brendova za hands-free slušalice za vožnju. Međutim, na polju klasičnih slušalica nisu uspeli da se pozicioniraju, kao ni da budu ozbiljniji konkurent kompanijama kao što su Apple, Sony ili Bose. Tokom 2018. godine Plantronics je kupio kompaniju Polycom i nakon toga je predstavio novi brend – Poly.
Interesantno je da je iste godine Plantronics pregovarao sa Logitech-om oko eventualnog spajanja. To se (očigledno) nije dogodilo, ali je bilo jasno da kompanija traži partnera, pa se HP-ova odluka može smatrati uspešnim završetkom te potrage, čak i po cenu da Poly eventualno izgubi nezavisnost i da se brend ugasi (odnosno postane deo HP-ove ponude).
Izvor: Engadget