HTC u novoj kampanji “Here’s an Idea”
Kreativna kampanja “Evo ideje” počinje u oktobru 2010. godine širom Evrope, Bliskog istoka i Afrike
HTC korporacija, globalni proizvođač pametnih telefona, pokreće novu reklamnu kampanju, vrednu više miliona dolara, koja slavi mnoštvo individualnih inovacija po kojima su HTC mobilni telefoni prepoznatljivi. Početak kampanje planiran je za oktobar širom Evrope, Bliskog istoka i Afrike (EMEA region). Kampanja pod nazivom „Here’s an idea“ („Evo ideje“) zasniva se na uspehu prethodne kampanje „YOU“ („TI“) pokrenute 2009. godine, koja je doprinela udvostručavanju globalne prepoznatljivosti HTC brenda.
Vladimir Malugin, direktor marketinga HTC za EMEA region kaže, „U HTC-u – mnoge naše inovacije inspirisane su načinom na koji se ostvaruje interakcija između korisnika i njihovih telefona. Ove jednostavne ali originalne inovacije – kao što su okretanje telefona na stranu da bi prestao da zvoni – upravo su ono što oduševljava naše korisnike i postaje tema razgovora. Često su baš ti sitni detalji ono što ljudima vraća osmeh na lice. Ovom kampanjom se na zabavan i zanimljiv način skreće pažnja na mnoge takve inovativne ideje. Kako sve više i više ljudi koristi pametne telefone, klijentima je važno da vide na koji način bi HTC telefon mogao da pojednostavi i poboljša njihov svakodnevni život. ”
Kampanja „Here’s an idea“ („Evo ideje“) posvećena je brojnim opcijama HTC Sense-a, čiji je cilj da korisnicima HTC mobilnih uređaja pruži bogatije i kompletnije iskustvo. Među HTC Sense opcijama predstavljenim u kampanji nalazi se i mogućnost zaključavanja telefona ili brisanja svih ličnih podataka na daljinu u slučaju da se telefon izgubi, povezivanje svih komunikacija putem društvenih mreža u jedinstven i pregledan niz poruka, i mogućnost da svoje omiljene aplikacije preporučite prijateljima, članovima porodice i kontaktima na društvenim mrežama. Kampanja će predstaviti i neke od prednosti uređaja iz HTC-ove vodeće Desire porodice, kao što su podrška za Adobe® Flash®, automatsko podešavanje veličine teksta prilikom pregledanja internet stranica, i individualne karakteristike, kao što su široki ekran od 4,3 inča u nedavno predstavljenom HTC Desire HD, i „dual touch“ QWERTY tastatura u HTC Desire Z.
Ideju kampanje zajednički su razvili Fearlessly Frank i Figtree, dok je AMP London dobio zadatak da ovaj koncept razvije u kreativnu kampanju.
HTC